تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی هستند

خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی هستند

honarguilan
honarguilan
17 مرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی هستند

فرماندار شهرستان رشت اعلام کرد:خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی،جریان‌سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش‌اند که برای احقاق حق و آگاهی و تنویر افکار عمومی در تکاپو هستند.

 به گزارش هنر گیلانسیروس شفقی،فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی فرارسیدن 17 مرداد،سالروز گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

روز خبرنگار نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی با سلاح قلم است،خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی،جریان‌سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش‌اند که برای احقاق حق و آگاهی و تنویر افکار عمومی در تکاپو هستند.

اصحاب قلم به راستی تجسم امانت،مسئولیت،تعهد،دلسوزی و وظیفه اند،آنها وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای،مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار به همه خبرنگاران،اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهرستان رشت،از همراهی،توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت‌های دولت تدبیروامید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشا که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی،توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید