تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » بازدید رئیس دانشگاه جامع گیلان از مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی

بازدید رئیس دانشگاه جامع گیلان از مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی

honarguilan
honarguilan
23 مرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

بازدید رئیس دانشگاه جامع گیلان از مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی

رئیس دانشگاه جامع علمی – کابردی استان گیلان از مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان گیلان بازدید کرد.

به گزارش هنر گیلان دکتر صادقی،رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان گیلان و هیات همراه به مناسبت هفته جهاددانشگاهی، ضمن بازدید از مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی واحد گیلان، در جریان روند اجرای طرح های پژوهشی و آموزشی ایننهاد قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی گیلان در حاشیه این بازدید،با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار بالا در مجموعه جهاددانشگاهی، اظهار کرد:ایجاد مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان گیلان یکی از دستاوردهای مهم در حوزه آموزش عالی محسوب می شود.

وی پیشرفت خوب این مجتمع طی مدت کوتاه را نشان دهنده عملکرد جهادی در این مجموعه دانست و گفت:مراکز آموزشی و پژوهشی نیازمند توسعه،تجهیز و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به روز است تا در ارتقای سطح علمی دانشجویان اثرگذار باشد.

مهندس جمشید رسایی،رئیس جهاددانشگاهی استان گیلان نیز در ادامه،گزارشی از روند عملیات احداث مجتمع آموزشی و پژوهشی ارائه کرد و متذکر شد:در این مجتمع ساختمان مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاددانشگاهی رشت با مساحت یک هزار مترمربع به صورت کامل آماده شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است و موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی نیز با پیشرفت بسیار بالا در حال تکمیل می باشد.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی ساخت این مجتمع آموزشی صرفا با تامین منابع داخلی این نهاد صورت پذیرفته است و هیچ کمک استانی دریافت نکرده ایم، یادآور شد:اکنون فاز اول این موسسه آموزشی و پژوهشی بالغ بر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریمبا حمایت مالی از سوی استان علاوه بر تکمیل حوزه آموزشی در بخش پژوهشی و رفاهی با احداث سالن ورزشی و زمین فوتبال نیز ارائه خدمت کنیم.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید