تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » گیلان رتبه دوم رسانه‌های مجازی کشور را کسب کرد / استقرار بسیج رسانه رشت در مجتمع خاتم‌الانبیا

گیلان رتبه دوم رسانه‌های مجازی کشور را کسب کرد / استقرار بسیج رسانه رشت در مجتمع خاتم‌الانبیا

Shokohi
Alireza
25 مرداد 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

گیلان رتبه دوم رسانه‌های مجازی کشور را کسب کرد / استقرار بسیج رسانه رشت در مجتمع خاتم‌الانبیا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این استان دارای رتبه دوم بیشترین پایگاه‌های خبری و تحلیلی فعال کشور را کسب کرده است.
به گزارش هنر گیلان  فیروز فاضلی عصر امروز در نشست با هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار کرد: گیلان دومین استان دارای بیشترین پایگاه خبری و تحلیلی پس از استان تهران است.

وی با تقدیر از برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه استان گیلان، افزود: دوره‌های خوبی توسط بسیج رسانه برگزارشده که سبب ارتقای کیفی نشریات گیلانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بسیج را تجلی عشق به خدمت در تمامی عرصه‌ها و نهادی کاملاً مردمی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه رسانه ارزشمند است.

وی با اشاره به‌ضرورت اقدام سایت‌های اطلاع‌رسانی برای دریافت مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات، اظهار کرد: امسال به مناسبت روز خبرنگار از 500 خبرنگار رسانه‌های دارای مجوز گیلانی تجلیل کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، هم‌افزایی برای پیشرفت و تعالی استان در مسیر توسعه پایدار را از مهم‌ترین وظایف رسانه‌های محلی دانست و افزود: قانون مطبوعات به‌خوبی حدود و حقوق مطبوعات را تعیین کرده است.

فاضلی، آزادی بیان را از مهم‌ترین ویژگی خبرنگاران در چارچوب قانون دانست و گفت: قانون مطبوعات حدود فعالیت رسانه‌ها را تعیین کرده و فصل‌الخطاب است.

وی با اعلام موافقتش برای استقرار کانون بسیج رسانه شهرستان رشت در مجتمع خاتم‌الانبیای این شهرستان، گفت: آماده هرگونه همکاری برای باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره ملی مطبوعات با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بابیان اینکه تعامل خوبی با بسیج هنرمندان و بسیج رسانه داریم، افزود: افتخارمان خدمت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است.

به گزارش فارس، نشست رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه سازمان بسیج رسانه استان گیلان در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و موضوعات تکمیل کتابخانه تخصصی سازمان بسیج رسانه، برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی، حمایت حقوقی از اصحاب رسانه و تشکیل کمیته رسانه شورای فرهنگ عمومی استان و سایر مباحث جاری رسانه‌ای این استان در این نشست بررسی شد.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان گیلان، مدیریت امور خواهران این سازمان، مسئول کانون بسیج رسانه رشت و جمعی از مسئولان سازمان بسیج رسانه و ارشاد گیلان در این نشست حضور داشتند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید