تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اشتغال بالغ بر 400 نفر در حوزه گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی

اشتغال بالغ بر 400 نفر در حوزه گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی

Shokohi
Alireza
04 شهریور 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

اشتغال بالغ بر 400 نفر در حوزه گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:در هفته دولت 45 پروژه با سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر 446 هزارو550میلیون ریال افتتاح و امکان اشتغال 410 نفر ایجاد می شود.

به گزارش هنر گیلان رضا علیزاده هفته دولت را فرصتی مغتنم برای انعکاس جلوه های از تلاش خدمتگذاران نظام و تعامل بخش خصوصی در راستای آبادانی ایران زمین خواند و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر،اظهار کرد:ارائه عملکرد دولت باید بصورت شفاف صورت گیرد.

وی اضافه کرد:رویکرد دولت یازدهم تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه است و زمینه تحقق این امر و افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به دولت،بیان اقدامات و عملکرد دولت به شهروندان می باشد.

این مسئول از هفته دولت به عنوان گفتمان وحدت‌ بخش و آینده‌محور یاد کرد که تبیین موضوعات مختلف را به دنبال داشته است.

علیزاد به بیان اقدامات قابل اجرا از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان طی هفته دولت پرداخت و افزود:در این هفته 45 پروژه در سه حوزه گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی با حجم سرمایه گذاری و اعتباری بالغ بر 446 هزارو 550میلیون ریال افتتاح و امکان اشتغال 410 نفر ایجاد می شود.

وی 30 هزارو 650 میلیون ریال از مجموع سرمایه گذاری برای طرح های مذکور را تامین شده از سوی بانکها دانست و یادآور شد:مبلغ 9 هزارو 600 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده که اتمام مرمت 6 بنای تاریخی و فاز اول بازگشایی تونل میکال در شهرستان سیاهکل را به دنبال داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تعدد دفاتر خدمات مسافرتی معتبر با خدماتی منحصر بفرد را عنصری قابل اتکا در امر توسعه گردشگری استان خواند و از افتتاح دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در رشت با میزان سرمایه گذاری 2 هزار میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم برای 10نفر خبر داد.

علیزاده همچنین به افتتاح 24 واحد پذیرایی و اقامتی در شهرستانهای آستارا،انزلی،رودسر،شفت،صومعه سرا،فومن،ماسال و لاهیجان اشاره کرد و افزود:افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی با رویکرد گردشگری سلامت در آستارا از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیتهای صنایع دستی در اشتغالزایی و معرفی داشته های فرهنگی گیلان،از افتتاح 8 کارگاه صنایع دستی و نیز 3فروشگاه صنایع دستی در سطح استان طی هفته دولت خبر داد.

به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید