تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر در رشت

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر در رشت

honarguilan
honarguilan
27 شهریور 1396
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر در رشت

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان «آفرینش» از ٢٦ تا ٣٠ شهریور در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپاست.
به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان محمد حسن پور از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر با عنوان « آفرینش » به همت اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از ٢٦ تا ٣٠ شهریور ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر درنگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء ( ص ) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد.
 
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، در این نمایشگاه ٢٠ اثر نقاشی رنگ روغن با ابعاد مختلف از دبیران هنر ادارات آموزش و پرورش ناحیه ١ و ٢ رشت به نمایش عمومی در می آید.
 
وی افزود: صمد حسنی ، مجید صفابخش ، سیاوش ذوالفقار پور ، فتانه ابراهیم زاده ، عیسی چولاندیم ، هدیه سقط چی ، مرتضی هجرتی ، محمود زادمهر ، مریم صفری ، هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی دبیران هنر اداره کل آموزش و پرورش گیلان از تاریخ ٢٦ تا ٣٠ شهریور ٩٦ از ساعت ٩ صبح تا ١٢ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء ( ص ) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید