تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله برگزار می شود

سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله برگزار می شود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری سوگواره عاشورایی عکس محرم ماسوله در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش هنر گیلان یوسف نیک انجام با اعلاماین خبر ؛ ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با همکاری شهرداری وشورای شهرشهرکتاریخی ماسوله ،سوگوارهعاشورایی ( مسابقه عکسمحرمماسوله ) برگزار می کند.

وی با بیان اینکه حضور در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و تمام رده های سنی می توانند در آن شرکت کنند، افزود: محوریت موضوع مسابقه را محرم، مراسم، آئین ها و آداب و رسوم مذهبی این ماهدر شهرک ماسوله : ( علم و علم بندان – سوگواریمحرم در ماسوله ) عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با انواع دوربین های خانگی، حرفه ای و تلفن های همراه تهیه کنند.

وی تصریح کرد: عکس های رامی تواننداز طریق تلگرام به شماره ٠٩١١٧٠٧٤٧٢٣ ارسال و یا لوح فشرده از فایل عکس ها به دبیرخانه یا دفتر هیئت اجرایی مسابقهبه آدرس شهرستان فومن ، شهرک تاریخی ماسولهساختمانشهرداری ارسال کنند.

نیک انجام با تأکید بر اینکه هیچ گونه ویرایش توسط نرم افزارهای رایانه ای بر روی عکس ها قابل قبول نیست و عکس های بی کیفیت و خارج از موضوع حذف می شوند، خاطرنشان کرد: هر شرکت کننده می تواند پنجاثر خود رابا کیفیتمناسبو با فرمت jpegارسالنمایند.

به گفته وی مهلت ارسال آثار تا٣٠مهرماه بوده واختتامیهو جوایزبهنفرات برتر در تاریخ ١٩ آبان اهداءوتمامی آثار ارسالی نیز در قالب نمایشگاه عکس محرم ماسولهبه مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار می گیرد

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید