تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » درخشش عضو کانون پرورش فکری گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن

درخشش عضو کانون پرورش فکری گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 درخشش عضو کانون پرورش فکری گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی ژاپن

طراوت ملکی عضو 12 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در مسابقه بین المللی نقاشی (هیکاری) ژاپن در سال 2016 نشان نقره و دیپلم افتخار را به دست آورد.
به گزارش هنر گیلان  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: ملکی عضو 12 ساله مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری بندرانزلی در مسابقه بین المللی نقاشی هیکاری ژاپن نشان نقره و دیپلم افتخار را از آن خود کرد.
اسفندیار ضیائی با بیان این که مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی ژاپن با موضوع‌ های کشاورزی، زمین زراعی، طبیعت، محیط زیست، مردم و خانواده برگزار شد، افزود: ملکی با اثر نقاشی نقش ارزشمند مادر در خانواده و شرکت وی در فعالیت های کشاورزی توانست از میان 19 هزار و 987 اثر رسیده از 58 کشور جهان این موفقیت را کسب کند.
وی بیان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، با ارسال یک هزار و 300 اثر در از سراسر کشور در بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری‌ کشور ژاپن در سال 2016 شرکت کرده بود.
بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان استان در 31 مرکز فرهنگی هنری کانون عضو هستند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید