تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرعامل و رئیس جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند

مدیرعامل و رئیس جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 مدیرعامل و رئیس جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند

در نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گیلان بعد از برگزاری انتخابات الکترونیک، مدیرعامل و رئیس جدید هیئت مدیره این موسسه انتخاب شدند.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در این جلسه که ظهر پنج شنبه دوم آذرماه ٩٦ با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خانه مطبوعات استان برگزار شد، حسین داداشی برای مدت دو سال به عنوان مدیرعامل جدید خانه مطبوعات گیلان انتخاب شد.

همچنین به اتفاق آرا، علی کریمی پاشاکی به عنوان رئیس، میلاد ابراهیمی نائب رئیس و الهام شاد به عنوان خزانه دار و منشی هیئت مدیره این موسسه انتخاب شدند.

شایان ذکر است کریم خورسندی، حجت الاسلام سید عبدالباقی اسحاقی و فرهاد عینی خراسانی سه عضو دیگر هیئت مدیره و طاهره ظهر ریحانی و فاطمه عباس زاده بازرسان خانه مطبوعات گیلان می باشند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات الکترونیک، از زحمات اعضای هیئت مدیره پیشین بویژه آقایان محمدپور، سامری، و خانم ها نیک کار، رفعیان و عاطفی در طول یک سال و نیم گذشته نیز تشکر و قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، خانه مطبوعات گیلان نخستین خانه مطبوعاتی بود که درسال ٧٦ با اساسنامه تأسیس و ثبت شد و الگوی سایر استان ها برای تأسیس خانه مطبوعات شد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید