تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » جلسه شورای اداری با موضوع طرح ها و بودجه عمرانی فرهنگ و هنر گیلان

جلسه شورای اداری با موضوع طرح ها و بودجه عمرانی فرهنگ و هنر گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 جلسه شورای اداری با موضوع طرح ها و بودجه عمرانی فرهنگ و هنر گیلان

پیش از ظهر امروز (شنبه ١٦ دی ٩٦) در جلسه شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که با حضور مدیرکل، معاونان و روسای ستادی و ادارات شهرستان در این اداره‌کل برگزار شد، طرح ها و بودجه عمرانی سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی در این جلسه تاکید کرد: با توجه به میزان تخصیص بودجه های عمرانی در قالب ردیف های بودجه، روسای ادارات شهرستان تمام نیازهای خود را اولویت بندی نمایند تا کارهای واجب و نیازهای فوری زیر نظر دفتر فنی اداره کل انجام شود.

وی با اعلام آمار بودجه های عمرانی تصویب شده در شهرستان ها، خاطرنشان کرد: در جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان ها تمام تلاش خود را انجام دهید که بودجه بیشتری جذب کنید.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه، مجتمع های فرهنگی و هنری را مکانی برای ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان ها عنوان نمود و گفت: باید تمام تلاش خود را صرف این نماییم تا هنرمندان در هنگام بهره برداری از مجتمع ها از بهترین امکانات استفاده کنند.

فاضلی با اشاره به این که سالن آمفی تئاتر سردارجنگل رشت با توجه به نیاز جامعه هنری در اولویت پروژه های عمرانی ما قرار دارد، افزود: در همین راستا، تمام تلاش ما این است که این پروژه در اسرع وقت آماده بهره برداری شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید