تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » محمدرضا زارعی بازیگر سریال جایزه ۲: جایزه‌ با دست گذاشتن روی مسایل اجتماعی بین مردم محبوب شده است بهترین داور برای مقبولیت یک اثر مردم هستند

محمدرضا زارعی بازیگر سریال جایزه ۲: جایزه‌ با دست گذاشتن روی مسایل اجتماعی بین مردم محبوب شده است بهترین داور برای مقبولیت یک اثر مردم هستند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

محمدرضا زارعی بازیگر سریال جایزه ۲: جایزه‌ با دست گذاشتن روی مسایل اجتماعی بین مردم محبوب شده است بهترین داور برای مقبولیت یک اثر مردم هستند

محمدرضا زارعی از بازیگران خوش سابقه تلویزیون گیلان است که سابقه بازی در سریال های متعددی در شبکه باران را در کارنامه دارد.
وی که این شب ها در سریال جایزه ۲ به تهیه کنندگی و کارگردانی علی حلوی حضوری پررنگ و موفق در قاب تلویزیون دارد، در گفتگوی کوتاهی راجع به حضور خود در این سریال گفت من در این سریال ایفاگر نقش حشمت هستم که کارخانه دار روستای شکوفه سرا است و علاوه بر کارخانه دار بودن پدر خانم ولی شکوفه سرایی است. سریال جایزه هر چه بیشتر به جلو رفت من بیشتر به نقش حشمت علاقمند شدم طوری که با این نقش زندگی کردم و بیشتر اوقات روز به این نقش فکر می کنم و سعی می کنم تا جایی که می توانم در ایفای بهتر این نقش کوشا باشم. خدا را شاکرم که رضایت کارگردان و اساتید را توانستم جلب کنم. خوشبختانه مردم هم با سریال و این نقش ارتباط خوبی برقرار کردند و در کوچه و خیابان من را به اسم حشمت صدا می زنند.
وی در خصوص تفاوت های نقش خود در جایزه ۱ و ۲ گفت در سری اول سریال درگیری های بین حشمت و ولی بیشتر روی مسائل مالی و پول بود. در جایزه ۲ بعد از فوت دختر حشمت مسئله تغییر کرد. حشمت برای حفظ آبروی خود در محل جلوی رفتارهای ولی می ایستد. چون ولی در سریال همیشه بر خلاف میل پدر زنش رفتار کرده و به نوعی در حال مبارزه با اوست. ولی به فکر ازدواج مجدد است، در حالی که پدر زنش بشدت با این قضیه مخالف است و بخاطر آینده نوه هایش نگران این اتفاق است.‌ این موضوع در جامعه ما بسیار دیده می شود و جایزه با دست گذاشتن روی این مسئله به خوبی آن را بررسی‌ کرده است.
زارعی ادامه داد شکر خدا بازخوردهای مردمی این سریال بسیار خوب است و مردم جایزه را به خوبی دنبال می کنند و حتی راجع به کشمکشهای بین من و ولی نظر می دهند. لطف مردم همیشه شامل حال ما بوده و ابزار محبت آنها باعث می شود ما انرژی بسیار خوبی دریافت کنیم. مردم ما ارزش هنر را به خوبی می دانند و ما هرچه داریم از آنهاست.
وی که در سریال های متعددی به کارگردانی علی حلوی حضور داشته راجع به ویژگی های کار با این کارگردان گفت بعد از انقلاب شروع کار بازیگری من از سال 77 با ایشان در سریال صدای پای بهار شروع شد و من بازیگری را از ایشان آموختم. من در مسیر بازیگری ام بعد از کمک خدا، ممنون ایشان هستم. در این سال ها با کارگردان های مختلفی کار کردم، اما بیشترین کسی که برای من در این راه به من کمک کرد علی حلوی بود و در کار بازیگری بسیار دست من را باز گذاشت.
زارعی در خصوص شاخص ترین کارهایی که در آنها ایفای نقش کرده نیز گفت سریال های سرخوش ها، ایستگاه آخر و همسایه تی احوال چطویه، خانه پرماجرا و جایزه و تله فیلم لنج گیل بابا به کارگردانی علی حلوی در گیلان و سریال قاب های خالی ، مرگ تدریجی یک رویا (فریدون جیرانی) و در شبکه های سراسری بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت. چون بهترین داور برای قضاوت مقبولیت یک اثر مردم هستند و آنها هستند که باید سریال یا فیلم را بپسندند تا بگوییم که موفق بوده یا خیر.
گزارش_اکبرحیدرپور/
 
دسته بندی :  خبرها / مصاحبه ها
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید