تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » استقبال از جشن شکفتن همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در گیلان

استقبال از جشن شکفتن همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 استقبال از جشن شکفتن همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در گیلان

همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جشن شکفتن با برپایی ایستگاه های فعالیت های کانون پرورش فکری گیلان در سراسر استان برگزار شد و مورد استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان قرار گرفت.
 به گزارش هنر گیلان کانون پرورش فکری گیلان امروز (یکشنبه) همزمان با راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن نسبت به برگزاری جشن شکفتن در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان های مختلف استان اقدام کرد و مخاطبان با حضور در این جشن ضمن بهره مندی از برنامه های متنوع در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کردند.
کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف گیلان از برنامه کانون پرورش فکری استان با موضوع ترسیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر روی صورت شان استقبال خوبی داشتند و با چهره های رنگی از پرچم جمهوری اسلامی در راهپیمایی حضور یافتند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:
همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، کارکنان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون با برپایی ایستگاه فعالیت ‌های فرهنگی، هنری و ادبی با عنوان شکوه ‌شکفتن پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شرکت کننده در راهپیمایی پرشور 22 بهمن هستند.
اسنفدیار ضیائی بیان داشت: ترسیم پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر گونه‌ های کودکان و نوجوانان، برپایی کارگاه آموزش کاردستی و برگزاری کارگاه ادبی از جمله برنامه‌ های مربیان و اعضای کانون در این ایستگاه هاست.
وی فضاسازی مناسب غرفه‌ های کانون و ارائه کتاب‌ با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر فعالیت‌ ها در جشن شکفتن عنوان و خاطرنشان کرد: در این برنامه ها کودکان و نوجوانان با روند شکل‌ گیری انقلاب مردمی در سایه رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا شدند.
جشن شکفتن در رشت نیز با برپایی ایستگاه فعالیت ‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استان گیلان در پیاده راه فرهنگی این شهر با استقبال کودکان و نوجوانان برگزار شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بهره ‌گیری از 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، دو مرکز فراگیر و دو کتابخانه سیار روستایی، خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوان ارائه می دهد.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان هستند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید