تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » انجمن نمایش گیلان برگزار کننده جشنواره استانی تئاتر است

انجمن نمایش گیلان برگزار کننده جشنواره استانی تئاتر است

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 انجمن نمایش گیلان برگزار کننده جشنواره استانی تئاتر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: انجمن نمایش گیلان برگزار کننده جشنواره استانی تئاتر است و این اداره کل به عنوان متولی حوزه فرهنگ و هنر در استان بطور کامل از این هنرمندان حمایت می کند.
به گزارش هنر گیلان فیروز فاضلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آثاری که در بستر داستانی و نوشتاری نمایش از موضوعات فرهنگ بومی یا بسترهای تاریخی ، ادبی ، اقتصادی ، سیاسی ، آداب و رسوم منطقه و استان خود بهره ببرند در اولویت انتخاب خواهند بود.
وی با تأکید بر واسپاری فعالیت های فرهنگی و هنری به اهالی این حوزه، اظهار کرد: هیأت داوران می‌توانند حداکثر 2 اثر را برای حضور در جشنواره تئاتر فجر به عنوان اثر برگزیده بدون اولویت انتخاب کنند و در صورتی که تعداد آثار اجرا شده در بخش رقابتی کمتر از شش اثر باشد، این تعداد به یک اثر تقلیل پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: با تصمیم شورای سیاستگزاری سی امین جشنواره استانی تئاتر گیلان، جایگاه ویژه خبرنگاران و اعضای انجمن نمایش برای تماشای آثار این دوره از جشنواره اختصاص خواهد یافت.
فاضلی افزود: مقرر شده همزمان با برگزاری سی امین جشنواره استانی تئاتر گیلان، نمایشگاهی از پوسترهای همه نمایش های اجرا شده طی یک سال گذشته و همچنین نمایشگاه کتاب با موضوع تئاتر در حاشیه جشنواره برپا شود.
سی امین جشنواره استانی تئاتر گیلان به منظور رشد، گسترش و ساماندهی هنر تئاتر استان از ٧ تا ١٢ شهریورماه ١٣٩٧ در رشت برگزار می شود.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید