تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ارکستر باران در رشت روی صحنه می رود

ارکستر باران در رشت روی صحنه می رود

Shokohi
Alireza
01 مرداد 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 ارکستر باران در رشت روی صحنه می رود

ارکستر باران با همکاری آموزشگاه موسیقی گلشن و اداره فرهنگ و ارشاد إسلامی گیلان و رشت روز جمعه پنجم مرداد ساعت ٢٠:٣٠ در مجتمع خاتم رشت کنسرت برگزار می کند.
به گزارش هنر گیلان خواننده و آهنگساز و سرپرست این کنسرت آرین رسولی است و در این برنامه جاودانه هایی از موسیقی ملی ایران و همچنین موسیقی گیلان اجرا می شود و آثاری از آهنگسازان جوان گیلان نیز برای اولین بار در این کنسرت به روی صحنه می رود.
رسولی به ایرنا گفت : اعضای ارکستر باران همگی از بهترین موزیسین های بومی گیلان در زمینه نوازندگی، آهنگسازی، و آموزش هستند که به ویژه سابقه حضور در بهترین گروه ها و ارکسترهای کشور از جمله ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر فیلارمونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما گروه هم آوایان به سرپرستی استاد حسین علیزاده را دارند.
أسامی اعضای گروه عبارتند از:نوید شعبان زاده: نوازنده ویولن اول، محمد انشایی: نوازنده ویولن دوم، دانیال اسدی راد: نوازنده ویولا، کیوان حبیب زاده: نوازنده ویلنسل، مصطفی گلشن : نوازنده ابوا، پدرام معرفت خواه: نوازنده فلوت، نیما اخگر: نوازنده پیانو، صادق بهروزی: نوازنده دف و پرکاشن و سورنا آذرپیرا: نوازنده تنبک.
علاقمندان برای خرید بلیت این کنسرت می توانند از طریق سایت haftsaz.com اقدام کنند.
دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید