تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایش کمدی «این چند پدر ٢» با هنرمندی رضا نظری و مهدی تنکابنی در رودسر اجرا می‌شود

نمایش کمدی «این چند پدر ٢» با هنرمندی رضا نظری و مهدی تنکابنی در رودسر اجرا می‌شود

Shokohi
Alireza
23 مرداد 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نمایش کمدی «این چند پدر ٢» با هنرمندی رضا نظری و مهدی تنکابنی در رودسر اجرا می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اجرای نمایش کمدی " این چند پدر ٢ " با همکاری شهرداری رودسر در این اداره خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر با اعلام این خبر افزود : با همکاری شهرداری رودسر - عرفان رایانه و گروه شرکت های فنی مهندسی هوشمند ، نمایش کمدی " این چند پدر ٢ " با هنرمندی رضا نظری - مهدی تنکابنی و گروه هنری گیل از تاریخ ٢٤ الی ٢٦ مرداد ٩٧ در مجتمع فرهنگی هنری این اداره اجراء می شود.

وی ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و بهره مند شدن میهمانان و مسافران تابستانی را از اهداف اصلی اجرای این نمایش برشمرد و تصریح کرد : برنامه های فرهنگی هنری زیادی در ایام تابستان برای مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است تا هموطنان از این برنامه ها استفاده و از سفر خود لذت ببرند.

فلاح رنجبر ادامه داد : کمدی " این چند پدر ٢ " از نمایشهای پربیننده سال ٩٦ بوده که در آن رضا نظری - مهدی تنکابنی - فاطمه روز دالاری - مهرانه نداف - مریم جدیدی - بهاره قربانپور - علیرضا کریم آبادی - حجت بلندکردار - جلال عباس نیا - نیما شریفی - نیما و ایلیا نظری - فردین جلال وندان - ساسان محسن پور - آرمین پورمهدی و بهمن خمیران زاده نقش آفرینی می کنند که برخی مسائل اجتماعی جامعه را در قالب طنز به نمایش خواهند گذاشت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر درپایان تصریح کرد : این نمایش از تاریخ ٢٤ مرداد الی ٢٦ مرداد ٩٧ ساعت ١٩ در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر اجراء و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به مرکز چاپ پارسیان واقع در خیابان شهداء مراجعه و یا از طریق شماره ٠١٣٤٢٦١٤٨٨٢ نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایند.

اجرای موسیقی زنده توسط "دانیال جوان" خواننده جوان گیلانی از دیگر برنامه های گروه هنری گیل خواهد بود و علاقمندان و حاضرین در سالن می توانند با صدای این جوان نیز آشنا شوند.


دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید