تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » راهیابی آثار دو نوجوان رودباری به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان

راهیابی آثار دو نوجوان رودباری به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان

Shokohi
Alireza
05 شهریور 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 راهیابی آثار دو نوجوان رودباری به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان

دو فیلم کوتاه از دو فیلمساز نوجوان انجمن سینمای جوان شهرستان رودبار به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان راه یافت.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین لطیفی، مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر رودبار با اعلام این مطلب افزود: دو فیلم کوتاه «شام آخر» ساخته پیام امدادی و «کاراما» ساخته ایلیا ضیایی و همچنین فیلمنامه «شام آخر» به نویسندگی پیام امدادی به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافتند.

گفتنی است؛ ۶۴ فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی در بخش المپیاد فیلمسازی از سی و یک شهر کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت می کنند.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد نهم لغایت پانزدهم شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود. 


دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید