تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » کتاب چگونه خوب صحبت کنیم (فن بیان و اصول سخنرانی موفق) به قلم رضا سیف پور منتشر شد

کتاب چگونه خوب صحبت کنیم (فن بیان و اصول سخنرانی موفق) به قلم رضا سیف پور منتشر شد

Shokohi
Alireza
31 شهریور 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

کتاب چگونه خوب صحبت کنیم (فن بیان و اصول سخنرانی موفق) به قلم رضا سیف پور منتشر شد

"چگونه خوب صحبت کنیم یا "فن بیان واصول سخنرانی موفق" عنوان آخرین کتاب رضاسیف پور تهیه کننده تلویزیون و مدرس دانشگاه است که توسط انتشارات باران نقره ای منتشر شده است.
به گزارش هنر گیلان او درحاشیه کتاب خود نوشته: این کتاب حاصل بخشی از تجارب من و گردآوری بخشی از تجارب مهم دیگران در حوزه آموزش فن بیان و اصول سخنوری است. در این کتاب تلاش کردم تا به شما نشان دهم اگرچه فن بیان تاحدی یک استعداد خدادادی است، اما هرشخص میتواند با آموزش صحیح و تمرین مستمر از مزایای این نعمت الهی در جهت دست یابی به موفقیت های شغلی واهداف زندگی بهره مند شود.
شایان ذکر است پیش از این آثار دیگری نیز در حوزه رسانه توسط رضا سیف پور منتشر شده که از آن جمله میتوان به "یک مشت شن یا قدرت در عصررسانه های نوین"و "کارکردشبکه های اجتماعی در توسعه گردشگری "اشاره کرد. با این حال شاید بیشترافراد رضا سیف پور رابه واسطه تهیه برنامه تلویزیونی مهتاب شبان و خلق شخصیت عروسکی نازک بین بشناسند.
همچنین شنیده ها حاکیست به زودی سری جدید این برنامه با معرفی یک شخصیت عروسکی جدید، در شبکه باران آغاز میشود . گفتنی است این نویسنده درحال حاضر مشغول تکمیل کتاب دیگری با عنوان همه چیز درباره زبان بدن است که آن هم میتواند همانند این اثر مورد استفاده سخنرانان و مجریان تلویزیون و صحنه قرار گیرد .
گزارش - اکبر حیدرپور/
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید