تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » با هنرمان می توانیم محبوب القلوب باشیم

با هنرمان می توانیم محبوب القلوب باشیم

Shokohi
Alireza
07 آبان 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 با هنرمان می توانیم محبوب القلوب باشیم

مدیران آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان رودسر در نشست ماهانه خود گفتند : با انجام بهترین کارها با کمترین امکانات ، می توانیم محبوب القلوب جامعه باشیم.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نشست ماهانه مدیران آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان رودسر صبح روز یکشنبه ٦ آبان ٩٧ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار گردید.

علی فلاح رنجبر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در این نشست صمیمی ضمن قدردانی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در برپایی کلاسهای آموزشی در اوقات فراغت سال ٩٧ ، بر شناسایی افراد مستعد در آموزشگاه ها تاکید کرد.

وی در ادامه بر برپایی این جلسات بصورت ماهانه مصر و از مدیران آموزشگاه ها خواستند تا نظرات و طرح های خود را به صورت مکتوب به اداره ارائه نمایند.

فلاح رنجبر در پایان از افتتاح آموزشگاه آزاد تجسمی در منطقه رحیم آباد خبر داد و افزود : مراحل پرونده سازی این آموزشگاه طراحی و نقاشی ، در حال تکمیل است.

در ادامه این نشست و محفل صمیمانه ، مدیران آموزشگاه های آزاد هنری حاضر در جلسه ضمن متحد شدن ، اظهار داشتند : با کمترین امکانات می توانیم بهترین کار هنری را انجام و از این طریق محبوب القلوب جامعه باشیم.

تبادل اطلاعات و کارکرد - تشویق هنرجوها - گردهم آیی هنرجوهای شاخص آموزشگاه ها - برپایی نمایشگاه از آثار هنرجویان - پیگیری کلاسهای بدون مجوز - برپایی بازارچه هنرمندان - تاکید بر ایجاد خانه هنر در سطح شهر - پخش رویدادهای هنری شهرستان از نمایشگر شهری - برپایی اردو و بازدید از نمایشگاه های آزاد هنری - ارتقاء سبک آموزش - اهمیت بیشتر نهادها به هنر ، جامعه و خانواده و فعالیت گروهی آموزشگاه های آزاد از پیشنهادات مدیران آموزشگاه های آزاد بود.

٢٤ آبان ٩٧ ، بعنوان زمان برگزاری نشست بعدی این مدیران تعیین گردید.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید