تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » فراخوان مسابقه خوشنویسی «کلک نور» منتشر شد

فراخوان مسابقه خوشنویسی «کلک نور» منتشر شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 فراخوان مسابقه خوشنویسی «کلک نور» منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از انتشار فراخوان مسابقه خوشنویسی «کلک نور» به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر،اظهار نمود: با توجه به اهمیت هنر متعالی در نظام جمهوری اسلامی مسابقه خوشنویسی کِلک نور با محوریت اشعار و جملات مطرح در ایام دهه مبارک فجر با همکاری انجمن خوشنویسان این شهرستان برگزار می نماید.

وی تصریح کرد: این مسابقه با موضوعاتی همچون:اشعار و سروده های انقلابی،شعارهای دوره انقلاب، رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

این مسئول درباره این مسابقه و آیین نامه شرکت در آن تشریح کرد: شرکت در این مسابقه برای تمام علاقمندان آزاد است و هنرمندان می توانند آثار خود را در قالب خط نستعلیق ارائه نمایند، تکمیل فرم تقاضای شرکت در مسابقه الزامی است.

نیک انجام افزود: هر یک از آثار، از سوی این اداره برچسب مخصوص شرکت در مسابقه دریافت خواهند کرد و حداقل اندازه آثار ارسالی ٥٠×٣٥و حداکثر آن ٧٠ × ١٠٠ به صورت قاب شده باشد. هر شرکت کننده می تواند حداکثر با ٣ اثر در این مسابقه شرکت نماید.

وی ادامه داد: هیات داوران از اساتید پیشکسوت و صاحب نظر رشته خوشنویسی استان خواهند بود که اسامی ایشان متعاقبا" در سایتfuman.farhang.gov.irاعلام خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در مورد جوایز پیش بینی شده اشاره نمود و گفت: به نفرات اول تا چهارم هدایای ذیل اهدا خواهد شد:

نفر اول: لوح افتخار همراه با تندیس و مبلغ ١٠/٠٠٠/٠٠٠ میلیون ریال

نفر دوم : لوح افتخار همراه با تندیس و مبلغ ٧/٠٠٠/٠٠٠ میلیون ریال

نفر سوم : لوح افتخار همراه با تندیس و مبلغ ٥/٠٠٠/٠٠٠ میلیون ریال

نفر برگزیده لوح افتخار و مبلغ ٣/٠٠٠/٠٠٠ میلیون ریال

یوسف نیک انجام خاطر نشان کرد: به تمام شرکت کننده گان، لوح تقدیر اهداء و ٢٥ اثر برتر در ایام دهه مبارک فجر در نگارخانه استاد کیومرث صابری بصورت نمایشگاه به مدت یک هفته به نمایش علاقمندان قرار خواهد گرفت و این اداره در نظر دارد آثار برگزیده به نام خودِ هنرمندان به صورت کتابچه تحت عنوان کلک نور تا پایان سال جاری چاپ نماید.

این مسئول آخرین مهلت ارسال آثار را دوم بهمن ماه سال جاری عنوان نمود و اعلام نتیجه و داوری را در تاریخ دهم بهمن ماه از طریق تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد و مراسم تجلیل از برگزیدگان، در یکی از روزهای ایام ا... دهه مبارک فجر که متعاقبا" از طریق سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اعلام خواهد شد.

گفتنی است هنرمندان میتوانند آثار خود را به نشانیفومن، خیابان شهید بهشتی، بالاتر از پمپ بنزین، مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن قسمت هنری ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٤٧٢٣١٥١ با امور هنری این اداره تماس حاصلنمایند


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید