تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اثر هنرمند اهل انزلی برگزیده جشنواره کارتون مالزی شد

اثر هنرمند اهل انزلی برگزیده جشنواره کارتون مالزی شد

Shokohi
Alireza
02 بهمن 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 اثر هنرمند اهل انزلی برگزیده جشنواره کارتون مالزی شد

مژده ملک اوغلو هنرمند جوان اهل انزلی در نمایشگاه بین المللی کارتون PAMERAN KARTUN 2019 مالزی برگزیده شد.
به گزارش هنر گیلان هیات داوری نمایشگاه از بین 360 اثر از 110 هنرمند ، سه اثر از مژده ملک اوغلو از ایران، محمد اکبری از ایران و ادی ذارما از اندونزی را به عنوان سه اثر برتر انتخاب کرد. 
در مجموع 360 کارتون از 110 کارتونیست جهان از جمله اتریش، برزیل، بلغارستان، کوبا، چین، قبرس، کرواسی، انگلستان، ، هندوستان، ایتالیا، مصر، نروژ، روسیه، ترکیه، لهستان، پرو، پرتغال، رومانی، صربستان، سنگاپور، اوکراین، اروگوئه، ازبکستان در این نمایشگاه شرکت داشتند.
اکثر آثار از اندونزی با 24 مشارکت، و سپس چین 23، ترکیه 13، ایران 11، جزیره مالزی و هند بود. در مجموع 140 اثر برای نمایش عمومی بود و سه اثر به عنوان برترین آثار این نمایشگاه در سال 2019 شناخته شدند.
مژده ملک اوغلی متولد 1375 بندرانزلی دانش آموخته رشته نقاشی دانشگاه گیلان است. از جمله موفقیت های او می توان به برگزیده شدن اثر در جشنواره 'PANON POWER 2014' و چاپ اثر در بولتن مربوطه مجارستان، برگزیده جشنواره 'SICACO 2015'کره جنوبی و دریافت دیپلم افتخار و چاپ اثر در بولتن مربوط، برگزیده جشنواره' SICACO 2016' کره جنوبی و دریافت دیپلم افتخار و چاپ آثار در بولتن مربوطه ، مقام سوم چهارمین جشنواره بین المللی NOTICARTUN کشور کلمبیا 2018 در بخش طنز گرافیکی ، جایزه ویژه جشنواره بین المللی Della Bugia کشور ایتالیا با موضوع آب و تغییرات آب و هوایی را کسب کرده است . همچنین دو اثر وی در جشنواره بین المللی WORLD HUMOR AWARDS از کشور ایتالیا برگزیده شده و برای وی دیپلم افتخار و چاپ آثار در بولتن و این نمایشگاه را به ارمغان آورد.
شرکت در نمایشگاه گروهی نقاشی های خودکاری در خرمشهر و دریافت لوح تقدیر، چاپ پنج قطعه عکس در کتاب بهترین های عکاسی 1394 و دریافت لوح تقدیر عکاسی دیجیتال هنرهای تجسمی گیلان از جمله دیگر موفقیت های این هنرمند است .
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید