تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » طرح ملی «سرود انقلاب» در کانون‌های مساجد گیلان اجرا می شود

طرح ملی «سرود انقلاب» در کانون‌های مساجد گیلان اجرا می شود

Shokohi
Alireza
09 بهمن 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 طرح ملی «سرود انقلاب» در کانون‌های مساجد گیلان اجرا می شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تشکیل گروه سرود یک هزار و ۲۰۰ نفره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژادبا اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت:طرح ملی «سرود انقلاب» به‌عنوان مهمترین برنامه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در ایام الله دهه فجر استکه متشکل از گروهی۴۰هزار نفره ویژه گروه‌های سرود برادران و در رده سنی نوجوانان و جوانان هفت تا۴۰سال است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر اجرای برنامه‌های جمعی در قالب گروه‌های سرود و ایجاد حس آرمان‌خواهی از طریق محتوای سرودها به مخاطبانافزود: در این راستادبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تشکیل گروه سرود را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد:به‌مناسبت این ایام گروه سرود یک هزار و۴۰۰نفره کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با مشارکت۲۴کانونتشکیل شد که با توجه به استقبال خوب کانون‌های مساجد دارای گروه سرود،پیش‌بینی می‌شود بالغ بر یکهزار و۶۰۰ نفر در این طرح شرکت کنند.

رضوانی‌نژاد تصریح کرد:در این طرح ملی، گروه سرود کانون‌های مساجد گیلان هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن (۱۲بهمن)سرودهای انقلابی را در گلزار شهدای رشت و همزمان در۹شهرستان استاناجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این روز سرود «خمینی ای امام» با همان ملودی و تغییری در سبک شعر، مناسب با روحیات جوانان امروز و پیشرفت‌های کشور و لبیک به منویات رهبری وسرود «ایران ما» شامل مفاهیم شهادت، سازندگی، اقتدار و مقابله با تحریم‌ها اجرا می‌شود.

رضوانی‌نژاد با تاکید بر حمایت از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در طول سال خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از این فرصت جهت بالندگی گروه‌های سرود بهره برده و زمینه تقویت این گروه‌ها را جهت بهره‌گیری در مناسبت‌هایملی و مذهبی فراهم می‌کند.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید