تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دانشگاه گیلان در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اول شد

دانشگاه گیلان در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اول شد

Shokohi
Alireza
06 اسفند 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 دانشگاه گیلان در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه اول شد

دانشگاه گیلان در دومین جشنواره فیلم کوتاه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور مقام نخست را کسب کرد.
به گزارش هنر گیلان مدیر روابط عمومی دانشگاه گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: روابط عمومی این دانشگاه در دومین جشنواره فیلم کوتاه دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور موفق به کسب بالاترین امتیاز در مجموع و بیشترین مقام در این جشنواره شد.
سعید رهسپار اظهار داشت: 51 اثر در بخش های روابط عمومی، آموزش و ارتباط با دانش آموختگان، توسعه و پشتیبانی، روابط بین الملل و خیرین به این جشنواره ارسال شده بود که دانشگاه گیلان در هر پنج بخش موفق به عنوان برتر شد و مازندران و علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
وی بیان داشت: دومین جشنواره فیلم کوتاه، همزمان با بیستمین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه دو کشور روز گذشته، به میزبانی دانشگاه گیلان در رشت برگزار شد.
رهسپار خاطر نشان کرد: در این جشنواره 12 دانشگاه و پارک های علم و فناوری از دانشگاه های گیلان، مازندران و گلستان شرکت داشتند.
بر اساس آخرین آمار، هم اکنون بیش از 18 هزار دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای افزون بر 560 عضو هیات علمی است. 
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است. 
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد. 
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید