تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نقش موثر جهاد دانشگاهی گیلان در آموزش به شاغلین بخش گردشگری

نقش موثر جهاد دانشگاهی گیلان در آموزش به شاغلین بخش گردشگری

Shokohi
Alireza
11 اسفند 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

نقش موثر جهاد دانشگاهی گیلان در آموزش به شاغلین بخش گردشگری

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: فضای بسیار مناسبی که جهاد دانشگاهی گیلان به خصوص در بخش آموزش دارد، می‌تواند فرصت توسعه بخش گردشگری را برای استان فراهم کند. 

به گزارش هنر گیلان حمیدرضا آذرپور در گفت و گو با ایسنا-منطقه گیلان، در حاشیه آزمون جامع پایان دوره‌های کوتاه مدت گردشگری که امروز در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، گفت: این آزمون در بخش مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان طبیعت‌گردی و راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی برگزار شد و هدف آن ارتقاء سطح دانش علاقمندان و شاغلین در تاسیسات بخش گردشگری استان است.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه گردشگری گیلان بدون آموزش شکل نمی‌گیرد، افزود: فضای بسیار مناسبی که جهاد دانشگاهی گیلان به خصوص در بخش آموزش دارد، می‌تواند فرصت این توسعه بخش گردشگری را برای استان فراهم کند.

آذرپور ادامه داد: امروز 145نفر در گیلان همزمان با سراسر کشور در این آزمون شرکت کردند و برگزاری این آزمون در سازمان جهاد دانشگاهی مورد رضایت شرکت‌کنندگان بود زیرا در فضای علمی و دانشگاهی مناسبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: گیلان استانی گردشگرپذیر است و موتور اقتصادی این استان در لایه‌های مختلف حوزه گردشگری می‌تواند سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری از دید دولتمردان ما پنهان نیست و نگاه خوبی در بحث بوم گردی در گیلان ایجاد شده است که حمایت و توسعه آن می‌تواند منافع بسیاری برای اقشار مختلف مردم گیلان از جمله بازاریان و اصناف را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه راهنمایان گردشگری از فیلترهای مختلفی عبور می‌کنند و از مبلغین فرهنگ صحیح سفر در جامعه محسوب می‌شوند، تصریح کرد: توانمندسازی راهنمایان گردشگری در اقصی انقاط استان در حال انجام است و این همه تلاش‌، کمک خواهد کرد تا گردشگری بیش از پیش منجر به رونق اقتصاد استان شود.


به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید