تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اتفاقات خوب برای مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان با حضور رییس جمهور

اتفاقات خوب برای مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان با حضور رییس جمهور

Shokohi
Alireza
13 اسفند 1397
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 اتفاقات خوب برای مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان با حضور رییس جمهور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان از اتفاقات خوب برای مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان با حضور رییس جمهور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، نگار نادری حضور دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری درشهرستان لاهیجان را مبارک دانسته و گفت : بی شک این سفر نتایج خوبی برای پروژه های ناتمام ؛از جمله مجتمع فرهنگی لاهیجان را در بر خواهد داشت.

وی افزود:سفر ریاست جمهوری خبر خوش برای خانواده فرهنگ و هنر و مردم لاهیجان است تا حضور ارزشمند ایشان و تیم همراه ، گره کور مجتمع فرهنگی را بگشاید چه بسا که اغلب برنامه های فرهنگی و هنری بزرگ که نیاز به سالن با ظرفیت بالا دارند بعلت نداشتن سالنفرصت اجرا در لاهیجان را از دست می دهند.

 

نادری در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان گفت: این پروژه با زیر بنای۴۴۰۰متر مربع در سال۱۳۸۰توسط دستگاه مسکن و شهرسازی استان عملیات خود را آغاز نمود و با پیشرفت فیزیکی٢٠درصدی در مرحله اسکلت و به صورت ناقص و با مشکلات عدیده فنی و به علت کمبود اعتبارات عمرانی رها گردید. در سال۱۳۹۳با درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری های بعمل آمده تغییر مجری از دستگاه اجرایی از سازمان مسکن و شهرسازی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت .

نادری اضافه کرد:فاز یک ،سالن آمفی تئاتر و فضاهای جانبی و فاز دوم ،قسمت اداری مجتمع و پلاتو و گالری و سینمای صد نفره تعریف شده است. به جهت نیاز شهرستان به سالن بزرگ ، فضای٢٦٠ نفره فاز یک به سالن ٥٠٦ نفره توسعه یافت و مقاوم سازی و رفع عیوب موجود سازه صورت گرفت.

در سال ٩٤ و ٩٥ جز ٤٨ ماده ٥٥٠٠٠درکل کشور صفر اعلام شد و فاز یک مجتمع به اتمام نرسید . سال ٩٦ سه میلیارد و سیصد میلیون تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوبه شد که تخصیص یک میلیارد و هشتاد آن صرف مطالبات پیمانکار و مشاوران پروژه گردید.

نادری با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی از نیازهای شهر لاهیجاناست گفت:اینجانب شاهد آن بوده ام که پروژه مجتمع فرهنگی و هنری همواره دغدغه مسئولان استانی و شهرستانی بوده است و از هیچ تلاشی جهت تکمیل پروژه فروگذارنبوده اند.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید