تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » معرفی برگزیدگان فراخوان نشر مطالب با موضوع خشونت‌های خانگی

معرفی برگزیدگان فراخوان نشر مطالب با موضوع خشونت‌های خانگی

Shokohi
Alireza
27 فروردین 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 معرفی برگزیدگان فراخوان نشر مطالب با موضوع خشونت‌های خانگی

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از معرفی برگزیدگان فراخوان انتشار مطالب با موضوع خشونت‌های خانگی در رسانه‌های مکتوب و مجازی استان خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با اشاره به انتشار فراخوان انتشار مطالب با موضوع خشونت‌های خانگی از خردادماه سال گذشته، اظهار کرد: این فراخوان توسط معاونت امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و در راستای اجرای طرح پنج ساله پیشگیری از خشونت، خطاب به دفاتر خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات محلی استان منتشر شد.

وی یادآور شد: بر اساس فراخوان مذکور از فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی استان خواسته شده بود تا با انتشار مطالبی پیرامون «خشونت‌های خانگی» در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت روانی جامعه و خانواده با این اداره‌کل همراهی نمایند.

ابراهیمیان با اشاره به انتخاب آثار برگزیده شرکت کننده در این فراخوان، گفت: سرمقاله «خشم، تهدیدی برای نهاد خانواده» نوشته کریم خورسندی در صفحه نخست روزنامه سوال جواب مورخه ٢٥ دی ٩٧ و گزارش «نباید قربانیان خشونتهای خانگی و همسرآزاری را مقصر شمرد» اثر محدثه مهدوی در خبرگزاری ایسنا مورخه ١٠ تیر ٩٧، به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول و دوم این فراخوان انتخاب شدند و اثری شایسته دریافت مقام سوم نشد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان افزود:برگزیدگان این فراخوان،طی مراسمی در اردیبهشت‌ماه ١٣٩٨تجلیل خواهند شد.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید