تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ساخت نخستین سریال 300 قسمتی صدا و اسیما در گیلان

ساخت نخستین سریال 300 قسمتی صدا و اسیما در گیلان

Shokohi
Alireza
22 خرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ساخت نخستین سریال 300 قسمتی صدا و اسیما در گیلان

معاون امور استان‌ها صداوسیما با بیان اینکه گیلان در کشور کارهای فاخری داشته است، گفت: اولین سریال ۳۰۰ قسمتی صداوسیما کشور نیز قرار است که در گیلان ساخته شود. 

به گزارش هنر گیلان  علی دارابی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل سازمان صداوسیما مرکز استان گیلان در سالن اجتماعات این سازمان با بیان اینکه استان گیلان در دهه‌های گذشته جزو استان‌های اول کشور بود، اظهار کرد: گیلان در تاریخ دارالمؤمنین بوده است.

وی با اشاره به اینکه گیلان در کنار زیبایی‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، افزود: گیلان فرصت خوبی برای پیشرفت دارد و اولین سریال ۳۰۰ قسمتی صداوسیما کشور نیز قرار است که در گیلان ساخته شود.

معاون امور استان‌ها صداوسیما با بیان اینکه گیلان مینیاتوری از ایران بزرگ است، گفت: گیلان با توجه به دارا بودن جنگل، کوه، دریا و طبیعت مثال‌زدنی نباید مشکل بیکاری و اقتصادی داشته باشد.

دارابی با اشاره به اینکه مردم گیلان شایسته بهترین خدمات هستند، بیان کرد: گیلان نیاز به کار جدی دارد و باید مسؤولان مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه صداوسیما زبان مردم است، گفت: صداوسیما باید برای رفع مشکلات مردم مطالبه گری کند زیرا این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و ما باید پاسدار خون شهدا باشیم.

معاون امور استان‌ها صداوسیما با اشاره به اینکه رسانه باید مطالبه گر باشد بیان کرد: رسانه باید حامی و همراه مسئولان باشند و از اتهام دولتی بودن، نباید ترسی داشته باشد زیرا مسئولان خادمین ملت هستند.

دارابی با بیان اینکه مدیرکل جدید صداوسیما مرکز گیلان، مدیری جوان، انقلابی و اهل تحول و نوآوری است، تصریح کرد: مهندس باقرزاده مراحل مسئولیت‌ها را پله به پله طی کرده‌اند و بنده ایشان را بیش از 20 سال است که می‌شناسم و امید داریم در دوران مدیریت خود منشأ خدمات بیشتری باشند.

وی با بیان اینکه گیلان در کشور، کارهای فاخری داشته است، بیان کرد: صداوسیما گیلان باید کارهای مشارکتی که با کشورهای همسایه داشته باشد و فرهنگ و اهداف انقلاب اسلامی را به کشورهای همسایه گیلان منتقل کند.

به گزارش فارس، قرار است در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات حسن ظهیری، محمدباقر باقرزاده به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان معرفی شود.

باقرزاده متولد سال 1352 شهرستان املش استان گیلان، دارای مهندسی منابع طبیعی و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری بوده و هم اکنون در حال تدوین رساله دکترای خود در رشته برنامه‌ریزی روستایی است.

وی تهیه‌کنندگی رادیو، مسؤولیت روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان، مدیریت تولید رادیو، معاونت صدای مرکز گیلان و قائم مقامی این مرکز را در کارنامه خود دارد.


دسته بندی :  خبرها / تلویزیون
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید