تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نقاشی کودکان گیلانی از «سرزمین مادری» برگزیده مسابقه بین‌المللی بلاروس شد

نقاشی کودکان گیلانی از «سرزمین مادری» برگزیده مسابقه بین‌المللی بلاروس شد

Shokohi
Alireza
25 خرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

نقاشی کودکان گیلانی از «سرزمین مادری» برگزیده مسابقه بین‌المللی بلاروس شد

دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان موفق به کسب دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شدند.       

به گزارش هنر گیلان دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان  موفق  به کسب دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس شدند.

«بهنیا رضا نژاد» از مرکز فرهنگی هنری کانون لاهیجان و «مبینا بابایی» از کانون پرورش فکری شهرستان رودسر در حالی دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه‌ی بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» را به دست آوردند که این رقابت هنری در سال ۲۰۱۸ و با شرکت هزار و 315 اثر از 32 کشور برگزار شد

کاوش و کمک به پیشرفت هنرمندان مستعد، به نمایش گذاشتن آثار هنری و پاسداشت روش‌های آموزش هنر ملی و منطقه‌ای و درعین‌حال، جلب‌توجه گسترده افکار عمومی به سرزمین مادری و مردمان ساکن در آن سرزمین، از اهداف برگزاری این رویداد هنری محسوب می‌شد.

این رقابت با شرکت گروه‌های سنی 5 تا 18 سال صورت گرفت و  28 عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب هنر نقاشی، تصویری جذاب و مخاطب پسند از داشته‌های سرزمین مادری‌شان ارائه کردند.

به گزارش فارس، «هلاله حسن‌زاده»، مربی هنری کانون استان گیلان نقش ارزشمندی در کشف و پرورش  استعداد‌های هنری اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی، به‌ویژه «مبینا بابایی» و «بهنیا رضا نژاد» داشته است.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید