تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

Shokohi
Alireza
28 خرداد 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان اعلام کرد: مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تمدید شد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir و یا دریافت اپلیکشن جشنواره از همین پایگاه، در بزرگترین مسابقه کتابخوانی کشور مشارکت کنند.             

به گزارش هنر گیلان پریسا کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر، بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیرماه تمدید شده و پس از این تاریخ سامانه جشنواره به صورت خودکار غیرفعال خواهد شد.
وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی، ذائقه شناسی مخاطبان است و امروز در کتابخانه های عمومی علاوه بر خدمات ارائه کتاب، برنامه های فرهنگی متنوعی برای اقشار مختلف مردم از کودک تا افراد کهنسال در حال اجراست و این مکان به پاتوق دوستداران کتاب تبدیل شده است.
کرمی با نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت نام نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از علاقمندان خواست در این جشنواره کشوری که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با معرفی ۱۲ عنوان کتاب در حال برگزاری است، شرکت کنند.

وی با اشاره به وجود ۸۲ کتابخانه عمومی نهادی در سراسر استان افزود: در برخی روستاهای استان گیلان، کتابخانه های عمومی تنها مراکز فرهنگی هستند که مورد توجه کودکان و بانوان خانه دار نیز قرار گرفته اند.
سال گذشته ۳۱ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید