تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » شورای راهبردی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رشت تشکیل شد

شورای راهبردی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رشت تشکیل شد

sahra
sahra
16 آبان 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

شورای راهبردی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رشت تشکیل شد

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از تشکیل شورای راهبردی کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد مناطق شهر رشت خبر داد.

به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد در حاشیه نشست کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منتخب شهر رشت در مسجد الهادی(ع) رشت گفت: جلسه مشورتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مناطق شهر رشت به‌منظور همفکری و بررسی راهکارهای جدید جهت ارتقا فعالیت کانون‌های مساجد برگزار شد.

دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلانبا بیان اینکه در این جلسه سیاست ستاد کانون‌های مساجد در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای مسئولان تشریح شد بر تنوع فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد.

وی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان به ریاست نماینده ولی فقیه در گیلان و با حضور مسئولان ارشد استان تصریح کرد: در این جلسه شورای راهبردی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مناطق شهر رشت تشکیل شد.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد اظهار کرد: این شورا بایستی در راستای تقویت کانون‌های مساجد گام بردارند تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر فعالیت‌های عمومی به انجام فعالیت‌های فاخر در شهر با محوریت مساجد بپردازند.


دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید