تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » ضیافت سازها در جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور

ضیافت سازها در جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور

sahra
sahra
25 آذر 1398
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

ضیافت سازها در جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور

دومین جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور با راهیابی ۲۱ اثر برتر، در دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.
 

به گزارش هنر گیلان، رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: افزون بر ۷۰ اثر توسط ۳۰۰ هنرمند در قالب تکنوازی، دونوازی و گروه‌ نوازی از ۲۱ استان کشور در دومین جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور شرکت کردند.

سعید رهسپار افزود: پس از بررسی و انطباق آثار ارسالی به جشنواره رفاقتی موسیقی با ضوابط عمومی جشنواره و جمع‌ بندی نتایج حاصل از داوری تخصصی، ۲۱ اجرا توسط ۶۰ هنرمند در بخش های موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی ساز های کوبه ای ایران، بخش پژوهشی و ارائه مقاله پذیرفته و به مرحله نهایی راه یافت.

وی اظهار داشت: توجه به استعدادهای جوان در حوزه موسیقی فاخر و ایجاد روحیه رفاقت، همدلی و هم‌ افزایی بین دانشجویان شرکت کننده از اهداف برگزاری جشنواره ملی رفاقتی موسیقی دانشجویی است.

وی بیان داشت: کانون موسیقی دانشگاه گیلان برای شرکت کنندگان این جشنواره هدایای تدارک دیده، برای شرکت کنندگان غیر بومی، اسکان و خدمات رفاهی فراهم و برای تمامی گروه ها و افراد شرکت کننده به صورت اختصاصی تبلیغاتی را در قالب تیزر و پوستر منتشر می کند.

 برگزاری جشنواره رفاقتی موسیقی دانشجویی کشور تا بیست و ششم ماه جاری در دانشگاه گیلان ادامه داد.

کانون موسیقی این دانشگاه تاکنون رویدادهای متنوعی را از جمله جشنواره رفاقتی موسیقی، هفته موسیقی دانشگاه گیلان، کارگاه های آموزشی و نشست های پژوهشی برگزار کرده است.

دانشگاه گیلان با ۱۰ دانشکده و یک واحد پردیس و دو پژوهشکده( حوضه آبی دریای خزر و گیلان شناسی) با ۵۸۴ عضو هیات علمی،حدود ۱۷ هزار دانشجو ، به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است و سالانه حدود چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو را در ۵۴۴ رشته – گرایش در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس و مجازی پذیرش می کند.

 این دانشگاه با اعضای اتحادیه دانشگاه های دولتی کشورهای حاشیه دریای خزر ، برخی از دانشگاه های کشورهای جنوب شرق آسیا و اتحادیه اروپا ارتباطات علمی و تبادل استاد و دانشجو دارد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید