تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » اولین موسسه" مُد "در لاهیجان مجوز گرفت

اولین موسسه" مُد "در لاهیجان مجوز گرفت

Shokohi
Alireza
27 فروردین 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 اولین موسسه" مُد "در لاهیجان مجوز گرفت

اولین موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره حوزه "مُد ولباس "در شرق گیلان مجوز فعالیت خود را دریافت کرد.                          
به گزارش هنر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره  فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ؛ اولین موسسه فرهنگی وهنری تک منظوره طراحی مد ولباس با عنوان " طراحان مد"فعالیت خود را در شهرستان لاهیجان آغاز کرد.
محمد رضا پاینده کار مدیر این موسسه فرهنگی دلیل فعالیت در این زمینه را اهمیت دنیای مد و لباس در دنیای امروز عنوان  کرد  و گفت: طراحی و تولید لباس یکی از اقتصاد های نوظهور در قرن بیست و یکم است که  توانست با بهره گیری از دنیای شبکه های اجتماعی  و فناوری اطلاعات و ارتباطات، انقلابی شگرف در روند کسب و کار سنتی جهان را در این حوزه  ایجاد کند.
وی که  دارای  30 سال سابقه تولید و داشتن مجوز سری دوزی و تولید انواع پوشاک است در معرفی بیشتر خود  تعدادی از مسئولیت هایش را به این ترتیب  ذکر کرد:  مجری و مدرس دوره های متعدد خیاطی و مهارت های مرتبط با آن ، مسئول کمیسیون فنی و آموزشی اتحادیه خیاطان و بزازان و سری دوزان لاهیجان،رئیس اتحادیه خیاطان و بزازان لاهیجان و....
 محمد رضا پاینده کار در موسسه فرهنگی وهنری تک منظوره طراحان مد به گفته خود  به دنبال آن است تا در این فناوری دوخت و کسب و کارهای دنیای مد با توجه به ارزشهای اسلامی وایرانی و بومی با اتکا به رسانه های مجازی محصولات و خدمات خود را در اختیار مخاطبان قرار دهد.
در حال حاضر لاهیجان دارای 7 موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره و 4 موسسه چند منظوره می باشد که بر اساس اساسنامه های خود در رشته های گوناگون فرهنگی و هنری فعالیت می کنند. 
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان آمادگی  همکاری با متقاضیان علاقه مند فعالیت در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در قالب موسسات فرهنگی را دارد. 
جهت  کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی اخذ مجوز موسسات فرهنگی و هنری از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به سامانه صدور مجوز موسسات فرهنگی و هنری به نشانی :WWW. maraakez.ir مراجعه نمایید.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید