تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برنامه های حضوری و غیرحضوری غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش گیلان

برنامه های حضوری و غیرحضوری غنی سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از برگزاری برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان به دو صورت حضوری و غیرحضوری در این استان خبر داد.            
به گزارش هنر گیلان  جمیل غریب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان علاقمند برای ثبت نام شرکت در کلاس های غنی سازی اوقات فراغت می توانند به پایگاه های تابستانی شامل کانون های فرهنگی تربیتی، پژوهش سراها، دارالقرآن ها و مدارس استان گیلان مراجعه کنند.
  وی با بیان اینکه دانش آموزان با مراجعه به مراکز یاد شده می توانند ثبت نام کرده و علاقمندی شان را برای بهره مندی از کلاس های حضوری و غیرحضوری اعلام کنند، افزود: در برخی رشته ها نیاز به حضور دانش آموزان است اما در تعدادی از رشته ها حضور دانش آموزان ضرورتی ندارد.
  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: در کلاس های حضوری باید حتما با ۵۰ درصد کاهش نسبت به سال گذشته و ظرفیت برگزار شود ضمن اینکه رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل فاصله گذاری اجتماعی و غیره تاکید شده است.
  وی درباره برگزاری کلاس های غنی سازی اوقات فراغت به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خاطر نشان کرد: مدیران پایگاه ها باید تمامی مراحل تشکیل پایگاه ، فرآیندهای ثبت نام و تشکیل کلاس ها را در شبکه آموزشی دانش آموزی "شاد"  انجام دهند.
  وی خاطرنشان کرد: جهت دهی استعدادهای دانش آموزان بر اساس آموزه های اخلاقی، آموزش مهارت های زندگی و تفریحات سالم، ایجاد روحیه مشارکت در کارهای گروهی و نشاط افزایی از جمله اهداف برنامه های غنی سازی اوقات دانش آموزان در تابستان است.
  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: فعالیت های پایگاه های اوقات فراغت از چهاردهم تیرماه جاری آغاز می شود و به مدت ۶ هفته ادامه دارد.
  استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید