تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » شکوفایی استعدادهای هنری دانش آموزان آستارایی در کانون پرورش فکری

شکوفایی استعدادهای هنری دانش آموزان آستارایی در کانون پرورش فکری

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
 

 شکوفایی استعدادهای هنری دانش آموزان آستارایی در کانون پرورش فکری

استقبال پرشور دانش آموزان آستارایی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهانه ای برای کشف و شکوفایی استعدادهای هنری آینده سازان این کشور شده است.

به گزارش هنر گیلان، در طول هفته مدارس متعددی با حضور در کلاس های کانون از برنامه های جذاب فرهنگی و هنری این نهاد بهره مند می شوند.
جذابیت برنامه های کانون پرورش فکری تا آن جا بالاست که دانش آموزان ابتدایی پس از یک بار حضور در کلاس های این مرکز فرهنگی علاقمند به حضور دوباره و چند باره می شوند.
با وجود قرار گرفتن در فصل امتحانات، باز هم از شور و حال حضور دانش آموزان کم نشده تا بیش از پیش به این نکته پی ببریم که پر کردن اوقات فراغت فقط مختص به فصل تابستان نیست.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا عصر شنبه در حاشیه حضور دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی شهرستان در محل کانون به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه های فرهنگی طبق تفاهم نامه منعقد شده بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری به منظور بهره برداری از قابلیت ها و امکانات موجود در حوزه فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی اجرایی می شود.
صابر فرضی زاد با اشاره به اینکه توسعه و تعمیق فرهنگ کتاب خوانی در کودکان و نوجوانان از جمله اهدافی است که مربیان کانون پیگیر آن هستند ، افزود: در کنار این اهداف مهم کانون پرورش فکری اقدام به شناسایی استعدادهای هنری کرده که نتیجه آن را با تولید آثار فرهنگی دانش آموزان در زمینه های نقاشی ، شعر ، خوشنویسی و سفالگری می توان مشاهده کرد.
وی اضافه کرد: همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه موضوعات متنوع به دانش آموزان در راستای انجام تحقیق و پژوهش های مختلف به پویایی افکار و اندیشه های آن ها کمک می کند.
وی با بیان اینکه طرح آشنایی دانش آموزان با برنامه های کانون تا پایان سال تحصیلی در شهرستان آستارا ادامه خواهد یافت ، اظهار کرد: دانش آموزان پس از آشنایی کامل با برنامه و بخش های جذاب کانون برای شرکت در کلاس های عصرگاهی کانون نظیر موسیقی ، نقاشی ، خوشنویسی ، سفالگری ، تئاتر و گلدوزی در روزهای فرد هفته، دعوت می شوند.
به گفته فرضی زاد از 25 آذرماه تا کنون حدود 450 دانش آموز آستارایی با حضور در محل مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه های فرهنگی و هنری این نهاد بهره مند شدند./ایرنا
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید