تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » همزمان با روز خبرنگار دیدار با خانواده خبرنگار شهید ابوالقاسم اخوان در لنگرود

همزمان با روز خبرنگار دیدار با خانواده خبرنگار شهید ابوالقاسم اخوان در لنگرود

Shokohi
Alireza
22 مرداد 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان لنگرود با خانواده خبرنگار شهید ابوالقاسم اخوان دیدار کردند.                                        

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، در دیدار که صبح دوشنبه 20 مردادماه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان از خانواده شهید خبرنگار ابوالقاسم اخوان صورت گرفت فرماندار لنگرود با یادآوری سالروز شهادت شهید صارمی و نامگذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، افزود: شهیدان سرفصل زندگی هستند و امیدواریم هم چون قبل، سرمشق هم باشند.

 سیروس شفقی همچنین گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نزدیک شدن جامعه به ویژه نسل جوان با اهداف والای شهدا از مهمترین اهداف اجرای این سنت پسندیده است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حمله به ارزش ها، توجه به خانواده شهدا و پاسداشت استقامت آنان به یک ضرورت مهم برای مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: شهدای والامقام کشورمان بهترین الگو برای فرزندان و نسل امروز و فردای ایران اسلامی هستند که باید با الگوگیری از راه و هدف شهدای والامقام بتوانیم جوانانی متدین و دین‌دار را در مملکت اسلامی تربیت کنیم.

فرماندار لنگرود با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای شهدا بویژه شهدای عرصه قلم، اظهار کرد : ما باید در مسیر آگاهی رسانی به جامعه همچون شهدا عمل کنیم و با تأسی از این عزیزان امید، نشاط و سرزندگی و در یک کلام اخبار خوب و امیدبخش را به جامعه اسلامی مان منتقل کنیم.

شهید ابوالقاسم اخوان بازارده متولد ۱۵ خرداد ۱۳۳۵ در لنگرود، دانشجوی رشته تاریخ دانشسرای عالی زاهدان و خبرنگار صدا و سیما بود که در تاریخ ۷ مهر ماه ۱۳۶۰ بر اثر سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ در منطقه کهریزک تهران به درجه رفیع شهادت رسید و در گلزار شهدای لنگرود خاکسپاری شد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید تقدیر به عمل آمد

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید