تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دانش آموزان گیلان حائز ۹۵ رتبه برتر در مسابقه کشوری فرهنگی هنری

دانش آموزان گیلان حائز ۹۵ رتبه برتر در مسابقه کشوری فرهنگی هنری

Shokohi
Alireza
29 مرداد 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان  استان در سی و هشتمین دوره مسابقه فرهنگی هنری در مرحله کشوری حائز،  ۹۵ رتبه برتر "اول تا سوم" شدند.            
به گزارش هنر گیلان  جمیل غریب عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۵۰۰ اثر از دانش آموزان استان گیلان به دبیرخانه فرهنگی هنری موسوم به "فردا" ارسال شد که از این تعداد ۱۷۶ اثر انفرادی در رشته دستی تجسمی، رسانه، فیلم کوتاه، ادبی و پژوهشی، ۲ نمایش صحنه ای، ۲ نمایش خوانی به تعداد ۲۸ نفر ، ۲ گروه سرود محلی و تلفیقی به تعداد ۳۳ نفر، ۹ مدرسه دارای سرود همگانی، ۱۷ مدرسه دارای اثر نقاشی همگانی به مرحله کشوری این رقابت ها راه یافتند.
  وی با اشاره به این که ۴۶ نفر در رشته های انفرادی، ۴۸ نفر گروهی و یک مدرسه در سرود همگانی رتبه برتر اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص دادند افزود: درخشش دانش آموزان استان گیلان در این دوره از مسابقه های فرهنگی هنری نسبت به دوره های گذشته بی نظیر است.
  غریب خاطر نشان کرد: این موفقیت با سعی و تلاش دانش آموزان، خانواده ها، مدیران، معلمان پرورشی، کارشناسان، روسای ادارات و مناطق و غیره به دست آمد که از همه آنان قدردانی می کنم.
  معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان بیان داشت: مسابقه های فرهنگی هنری از رقابت های پرهیجانی که هر ساله در هیاهوی جذاب و شاد دانش آموزان پر احساس در محل اردوگاههای کشوری از جمله تهران، نیشابور ، اصفهان و رامسر برگزار می شود اما در این مرحله به دلیل شرایط خاص به واسطه بیماری کرونا در فضای مجازی و در بستر شاد برگزار شد.
  استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید