تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در سه شنبه های تکریم مطرح شد: ساخت مستند شهید مدافع امنیت در رودسر

در سه شنبه های تکریم مطرح شد: ساخت مستند شهید مدافع امنیت در رودسر

Shokohi
Alireza
30 مرداد 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جریان دیدار با خانواده شهید حسن عشوری در رودسر در قالب طرح «سه شنبه های تکریم» که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام می گیرد، گفت : مستند شهید مدافع امنیت «حسن عشوری» ساخته می شود.                                                 
به گزارش هنر گیلان  فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روز گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در طرح «سه شنبه های تکریم» با خانواده شهید مدافع امنیت «حسن عشوری» در رودسر ، دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که ظهر روز سه شنبه 28 مرداد 99 با حضور حجت الاسلام والسلمین رضوان نژاد مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان - پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان - پور امیر معاون فرماندار - عباس نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر و جمعی از روئسای ادارات انجام گرفت ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اظهار داشت : خانواده های شهدا، مظهر ایثار و فداکاری هستند و حفظ آرمان ها و دستاوردهای شهدای گرانقدر و تکریم از خانواده های معظم شهدا می بایست در برنامه همه مسئولان باشد.
دکتر فاضلی تصریح کرد : وجود شما عزیزان باعث برکت جامعه و صبوری تان ، توان ما را در راه خدمت به اسلام و حفظ ارزشهای دفاع مقدس و آرمان های شهدا و پاسداری از میراث انقلاب دوچندان می کند.
وی در ادامه از ساخت مستند شهید مدافع امنیت " شهید حسن عشوری " در رودسر خبر داد و تصریح کرد : مستند شهید عشوری با حمایت این اداره کل و همکاری هنرمندان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رودسر ساخته خواهد شد.
بسیجی شهید " حسن عشوری " دانشجوی ارشد جرم شناسی در دانشگاه زاهدان و عضو کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام رودسر ، در 19 رمضان سال 1438 ( 24 خرداد 1396 ) در درگیری با گروهک های تکفیری در چابهار به شهادت رسید و پیکر مطهر ایشان در امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر به خاک سپرده شد.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید