تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » همزمان با هفته دولت؛ نخستین موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره فومن افتتاح شد

همزمان با هفته دولت؛ نخستین موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره فومن افتتاح شد

Shokohi
Alireza
04 شهریور 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
همزمان با فرارسیدن هفته دولت نخستین موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره فومن با عنوان «شکوه پرواز چیکا» با حضور فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان گشایش یافت.  

به گزارش هنر گیلان  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن؛ یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: همزمان با روزهای آغازین هفته دولت، نخستین موسسه فرهنگی و هنری فومن با نام «شکوه پرواز چیکا» در روز یکشنبه دوم شهریورماه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان طی مراسمی گشایش یافت.

وی در ادامه افزود: مجوز این موسسه چند منظوره فرهنگی و هنری به مدیرمسوولی«سیدمصطفی رادمند» از سوی دبیرخانه رسیدگی به امور مراکز فرهنگی صادر شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن هدف از تاسیس موسسات فرهنگی و هنری را کمک به بخش خصوصی در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد. 


 وی فراهم سازی زمینه مساعد رشد هر چه بیشتر هنرمندان متعهد، شناساندن کارهای فرهنگی و هنری هنرمندان به مردم، تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر بومی و محلی، استفاده از استعدادهای موجود در شهرستان و هدایت آنها و گسترش و هدفمندی فعالیت های فرهنگی هنری در سطح شهرستان را از اهداف دیگر فعالیت های موسسات چند منظوره دانست.

 این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان و متقاضیان به تاسیس موسسات فرهنگی و هنری می توانند برای آگاهی از مراحل صدور پروانه فعالیت این گونه موسسات به نشانی www.maraakez.ir مراجعه کنند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید