تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » «سه‌شنبه‌های تکریم» میهمان خانواده‌های شهدای گیلانی می‌شود

«سه‌شنبه‌های تکریم» میهمان خانواده‌های شهدای گیلانی می‌شود

Shokohi
Alireza
19 شهریور 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در منزل شهدای گیلانی به‌منظور ادای احترام به خانواده شهدا خبر داد.  

به گزارش هنر گیلان  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در استان، گفت: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» از طرح‌های ابتکاری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اجرای این طرح را در راستای تکریم و ادای احترام به خانواده شهدا در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در منزل 14 خانواده شهید استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: این طرح با حضور مسئولان استانی در منزل خانواده شهیدان «احمد پیشگاه هادیان»، «جمال رضی»، «قدرت قنبری»، «فرض‌الله گوهری»، «علی اقبالی»، «عزیز ریاضی»، «ابراهیم ادبی مهذب»، «مرتضی حسین‌پور شلمانی»، «نعمت برشنورد»، «آیت الله احسانبخش»،«سعید مسافر» و «نرجس خانعلی زاده» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم تا پایان هفته دفاع مقدس در کانون‌های مساجد استان ادامه دارد، تصریح کرد: تا کنون میزبان خانواده‌های شهیدان «محمد همرنگ‌نژاد» و «حسن عشوری» در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم بودیم.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنا کردن جوانان با خانواده‌های شهدا، ارزیابی مشکلات خانواده‌های شهدا و ایجاد پیوند بین خانواده های شهدا با مسجد را از اهداف طرح سه شنبه های تکریم برشمرد و اظهارداشت: احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و همچنین تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات به‌ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان خاطرنشان ساخت: این طرح به‌عنوان یک رویداد محله‌محور و خانواده‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و با لحاظ اقتضائات محلی با محوریت مسجد و با نظارت امام جماعت مسجد اجرا می‌شود.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید