تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزیدگان مسابقه پیامکی «فرهنگ ترافیک» تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقه پیامکی «فرهنگ ترافیک» تقدیر شدند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برگزیدگان مسابقه پیامکی «فرهنگ ترافیک» تقدیر شدند

برگزیدگان مسابقه پیامکی «فرهنگ ترافیک» با موضوع موتورسواران و عابرین پیاده در گیلان، معرفی و تفدیر شدند.

به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان طی گفت و گویی یادآور شد: نخستین مسابقه پیامکی «فرهنگ ترافیک» با موضوع موتورسواران و عابرین پیاده به همت این اداره کل و با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در میان شهروندان برگزار شد.

وی با اشاره به توزیع فراخوان مسابقه مذکور از شهریور ماه امسال، اظهار کرد: این مسابقه پیامکی در راستای اجرای مصوبات کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان برگزار شد.

ابراهیمیان با بیان اینکه فرصت شرکت در این مسابقه تا ٢٢ آبان ماه بود، افزود: بر اساس فراخوان مسابقه قرار بود از ٥ نفر که بهترین پیام های کوتاه را ارسال کرده بودند تقدیر شود که با رأی داوران، فقط سه نفر از شرکت کنندگان حائز رتبه برتر و قابل تقدیر شناخته شدند.

وی تصریح کرد: سحر احمدی از رضوانشهر، علی شدقدم و محبوبه اسلامی از رشت به عنوان برگزیدگان مسابقه پیامکی «فرهنگ ترافیک» معرفی شدند که در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، با اهدای جایزه پانصد هزار ریالی از هر کدام از آنان تقدیر به عمل آمد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع ترافیک برای کودکان در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان نیز از دیگر اقدامات این اداره کل با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک در میان شهروندان در راستای اجرای مصوبات کمیته ترویج، تبلیغ و آموزش فرهنگ ترافیک استان بوده است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید