تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » نمایش عاشورایی «خورشید کاروان» در چابکسر اجرا شد

نمایش عاشورایی «خورشید کاروان» در چابکسر اجرا شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 نمایش عاشورایی «خورشید کاروان» در چابکسر اجرا شد

همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع)، نمایش عاشورایی «خورشید کاروان» شب اربعین حسینی در امامزاده شاه شهیدان چابکسر اجرا شد.
 
به گزارش هنر گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، علی فلاح رنجبر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر با اعلام این خبر افزود: این نمایش کاری از گروه فرهنگی و هنری صبا این اداره به نویسندگی و کارگردانی سید ضیاء مولوی و سرپرستی غلامرضا یحیی پور، عصر روز چهارشنبه (اربعین حسینی) در امامزاده شاه شهیدان روستای توسکا محله چابکسر با حضور هزاران عزادار حسینی برگزار شد.

وی افزود: عشق به اباعبدالله الحسین (ع) تمام وجود ما را فرا گرفته و اربعین فرصت بسیار خوبی است که پیام  عاشورا و درس هایی که در روز عاشورا به ما آموخته شده را ابلاغ و این پیام را زنده نگه داریم.

به گفته این مسوول؛ در نمایش برگزار شده، حسین سرپلی زاده رودسری، سجاد باباخواه، مریم رمضانی، جواد رضایی، مهدی عبدالحسینی، محدثه علیجان پور، فاطمه مرتضوی، رضا رضایی صفت، زینب علیجان پور، فاطمه و زهرا یحیی پور به ایفای نقش پرداختند.

فلاح اضافه کرد: تعزیه فوق شنبه هفته آینده ٢١ آذر ٩٤ همزمان با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسجد امام حسین (ع) سرپل شرقی رودسر نیز اجرا خواهد شد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید