تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » آغاز عضویت رایگان در کتابخانه‌های آستارا

آغاز عضویت رایگان در کتابخانه‌های آستارا

Shokohi
Alireza
22 آبان 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره کتابخانه های عمومی آستارا گفت: عضویت رایگان در کتابخانه‌های شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آغاز شده و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.            
به گزارش هنر گیلان  آرزو عباس زاده روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آستارا چهار کتابخانه عمومی دارد و مدارک لازم برای عضویت در آنها یک قطعه عکس، تکمیل فرم ثبت نام و ارائه کارت شناسی دارای کد ملی است و علاقه مندان به کتابخانه ها مراجعه کنند.
  وی بیان کرد: دومین دوره مسابقه عکاسی با تلفن همراه با عنوان "من و کتابم" به مناسبت هفته کتاب برگزار می شود و علاقه مندان، تا پایان آذرماه پنج عکس تهیه و از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۱۹۸۶۰۲۲۸ ارسال کنند.
  وی گفت: اداره ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در این برنامه مشارکت می کنند و عکاسی از کتابخانه ‌های شخصی، تجربه خوانش گروهی کتاب، خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس و کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از محورهای آن است.
  وی ادامه داد: کتابخانه های شهید نشاطی و پیامبر اعظم (ص) تا پایان آبان ماه، میزبان نمایشگاه تازه های نشر است و در هر نمایشگاه ۵۰ نسخه کتاب دینی، سیاسی و حقوق، کودک و نوجوان، کمک درسی و قصه و رمان عرضه شده است.
  عباس زاده گفت: امروز کتابداران در آستانه هفته کتاب با حضور در مزار شهدای گمنام آستارا به جایگاه آسمانی آنها ادای احترام کردند و در ۲۴ آبان ماه زنگ کتابخوانی در یکی از دبیرستان های دخترانه نواخته خواهد شد.
  شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و چهار کتابخانه آن، از ۶۰ هزار نسخه کتاب و بیش از ۲ هزار عضو برخوردار است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید