تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برگزیدگان جشنواره عکس «پاییز از نگاه من» معرفی و تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره عکس «پاییز از نگاه من» معرفی و تجلیل شدند

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

 برگزیدگان جشنواره عکس «پاییز از نگاه من» معرفی و تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره عکس «پاییز از نگاه من» روز سه شنبه اول دیماه در سالن شهدای خدمتگزار فومن، معرفی و تجلیل شدند.
 
به گزارش هنر گیلان،به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جشنواره عکس «پاییز از نگاه من» با معرفی و تجلیل از برگزیدگان، عصر روز سه شنبه اول دیماه به کار خود پایان داد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره  به استقبال هنرمندان از این جشنواره، گفت: با توجه به اینکه  این جشنواره برای اولین بار  در این شهرستان  برگزار شد با  استقبال کم نظیر  علاقه مندان و هنرمندان به هنر عکاسی روبه رو شد که تعداد ٨٧  نفر از استان های گیلان ، مازندران ، آذربایجان  شرقی ، خراسان و قزوین در این مسابقه شرکت کردند.

یوسف نیک انجام تصریح کرد: بیش از ٢٠٠ قطعه عکس به دبیرخانه و دفتر هیئت اجرایی ارسال شد که با داوری محمدرضا قلی زاده و حامد پور جمشیدیان تعداد ١٠ اثر بعنوان بهترین آثار از برگزیدگان سید مصطفی خامسی ، آمنه پور اسماعیل جانباز ،  رقیه تیغ نورد ، فاطمه ، سارا  رضایی ، سهیلا  بی غم ،  فاطمه  جهانپور ،  سیما  لاجوردی جیرندهی ، سید خدیجه  رادمند ، امیر حسین قربانپور ،  معصومه شاد روح  انتخاب و  با اهدای لوح تقدیر  و هدایای نقدی تجلیل و تقدیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره در هفته  وحدت بصورت نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای فومن  برپا خواهد شد.

این مسوول؛ اجرای موسیقی  توسط  مرتضی  بخشی زاده ، قرائت شعر توسط شاعره مطرح فومنی، عباس  زاده  و قرائت بیانیه  هیات داوران  از دیگر  برنامه های این جشنواره عنوان کرد.

نیک انجام در پایان یادآور شد: محفل  انس با قرآن در کانون های  مساجد، محفل انس ویژه کودکان تحت عنوان نوگلان محمدی در موسسه قرآن سراج المبین، عصری با شعر آئینه وحدت، جشن بزرگ  وحدت از دیگر  برنامه های پیش  بینی  شده  این اداره در هفته وحدت می باشد.
دسته بندی :  خبرها / هنری
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید