تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: هر کاری که مردمی شود قطعاً ماندگار خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: هر کاری که مردمی شود قطعاً ماندگار خواهد بود

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت کشور در همه‌گیری کروناویروس، اظهار کرد: هر کاری که مردمی شود قطعاً ماندگار خواهد بود.              
به گزارش هنر گیلان به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سیدعباس صالحی «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» پیش از ظهر امروز به‌همراه دکتر علیرضا زالی «فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای پایتخت« در ارتباط زنده تصویری از منزل شهید «دکتر زارع رئیس بیمارستان بهشتی تهران» در قالب طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» در آستانه روز پرستار، با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت کشور در همه‌گیری کروناویروس «شهیده نرجس خانعلی‌زاده» در کلاچای (از توابع شهرستان رودسر استان گیلان) دیدار و گفتگو کرد.
 فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه این شهیده نخستین شهید سلامت کشور و استان در مبارزه با کرونا بوده است، اظهار کرد: هر کاری که مردمی شود قطعاً ماندگار خواهد بود؛ در زمینه شهادت «نرجس خانعلی‌زاده» نیز مردم گیلان پیگیر احوالات این خانواده در این مدت بوده‌اند.
 وی با بیان اینکه این شهیده اهل قلم بوده و در این مدت یادداشت‌هایی از وی در رسانه‌ها منتشر شده است، افزود: در آخرین دست نوشته از این شهیده به یادگار مانده به رسالت زینب‌گونه خود یعنی پرستاری با نوشتن این جمله که «این نامه را بخوان اما یادت نرود که دستت را بشوری» نیز اشاره کرده است.
فاضلی در ادامه با اشاره به اینکه شغل پرستاری و همدل بیماران بودن برای وی به یک اصل تبدیل شده بود، گفت: خانواده شهیده نرجس خانعلی‌زاده جزو خانواده‌های فرهیخته و ارزشمند در سطح استان گیلان محسوب می‌شوند؛ قطعاً خداوند اجر این شهادت را به واسطه درخور بودن این خانواده به فرزندشان عنایت کرده است.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید