تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » تمدید یک‌هفته‌ای مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات محلی گیلان

تمدید یک‌هفته‌ای مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات محلی گیلان

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

تمدید یک‌هفته‌ای مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات محلی گیلان

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات محلی گیلان تا ١٥ دی‌ماه سال جاری است، از تمدید مهلت ثبت نام جهت شرکت در جشنواره مذکور خبر داد.

به گزارش هنر گیلان، حسین داداشی، با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره پس از هشت سال وقفه، در دولت تدبیر و امید توسط خانه مطبوعات استان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری گیلان برگزار می‌شود .

رییس خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه جشنواره مذکور با هدف معرفی و قدردانی از آثار برتر رسانه ای در حوزه رسانه‌ها مکتوب و الکترونیکی(خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی دارای مجوز) برگزار می‌شود، افزود: ارج نهادن و تجلیل از تلاشگران و فرهیختگان عرصه رسانه، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌های مکتوب، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و بهره‌گیری از این قابلیت‌ها و ایجاد زمینه تبادل نظر و انتقال تجارب میان رسانه‌های مکتوب، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از جمله مهمترین محورهای جشنواره مذکور هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اضافه کرد: تبیین اصول اخلاقی رسالت مطبوعات در راستای گسترش فرهنگ، انعکاس دستاورد فعالیت مطبوعات، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، بررسی و انعکاس وضعیت کیفی مطبوعات، سایت‌ها و خبرگزاری‌های استان و تبیین جایگاه و نقش روزنامه‌نگاران و خبرنگاران محلی در تحقق شعار سال و توسعه همه‌جانبه استان از دیگر محورهای جشنواره مذکور است.

داداشی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ١٥ دی‌ماه سال جاری است، از تمدید مهلت ثبت نام جهت شرکت در جشنواره مطبوعات محلی گیلان خبر داد و تصریح کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی ابتدای سال جاری تا دهم دی‌ماه ٩٤ در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری حلیلی مجوزدار استان به چاپ رسیده باشند، اما با توجه به استقبال گسترده نشریات مکتوب و الکترونیکی گیلان از این جشنواره، در تلاش هستیم تا مهلت ارسال آثار را به مدت یک هفته دیگر تمدید کنیم.

وی با اشاره به نحوه ارسال آثار، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق الکترونیک به نشانی gilan.pressfestival.ir و یا از طریق پستی به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، چهارراه پورسینا، خانه مطبوعات استان گیلان ارسال کنند. همچنین آثاری که در ضمایم استانی نشریات سراسری نیز چاپ شود، امکان شرکت در جشنواره را دارند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید