تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: ثبت‌نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا «بخش فرهنگ» تمدید شد

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: ثبت‌نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا «بخش فرهنگ» تمدید شد

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید مهلت ثبت‌نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا «بخش فرهنگ» تا پایان این هفته خبر داد.                

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با اشاره به استقبال خوب اهالی فرهنگ و فراهم نمودن فرصت بیشتر برای این عزیزان، گفت: ثبت‌نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا «بخش فرهنگ» تا پایان روز جمعه (19 دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این مرحله صرفاً ثبت درخواست‌ها انجام می‌شود، افزود: پس از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت.

به گفته معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نرخ سود این تسهیلات 12 درصد است و مشمولین این مرحله از تسهیلات عبارتند از: اهالی قلم (نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتاب‎فروشان، چاپخانه‌داران، آژانس‌های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‌آپ‌های حوزه کتاب.

ابراهیمیان تصریح کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس الکترونیکی https://vam.icfi.ir  مراجعه نمایند.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید