تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » دهه فجر فرصتی مناسب جهت فرهنگ سازی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است

دهه فجر فرصتی مناسب جهت فرهنگ سازی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است

افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید

دهه فجر فرصتی مناسب جهت فرهنگ سازی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت فرهنگ سازی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است که از دغدغه‌ها و تاکید ویژه مقام معظم رهبری است و باید نهادینه شود.

به گزارش هنر گیلان،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، روز سه شنبه ١٥ دی در نخستین نشست کمیته مساجد دهه فجر استان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و اله) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، مردمی است اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر نیز باید صبغه مردمی داشته و با مشارکت عموم مردم برگزار شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی در دهه فجر اذعان کرد: مساجد بهترین مکان برگزاری جشن‌های مردمی سالگرد پیروزی انقلاب است.

حجت الاسلام پورابراهیم بر رویکرد بصیرت افزایی برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت:نسل جوان ما باید با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب که خون هزاران شهید آن را تثبیت کرد آشنا شوند و بصیرتشان ارتقا یابد.

وی ادامه داد: دشمن شناسی و عمق بخشی شناخت مردم از استکبار باید یکی از برنامه‌های دهه فجر ما باشد  تا بتوانیم توطئه‌ها و فریب‌های دشمن را شناخته و مقابله کنیم.

حجت الاسلام پورابراهیم اظهار کرد: امید آفرینی در مباحث دهه فجر به شکل جدی دنبال شود و آثار و برکات آن برای مردم تبیین شود.

وی با تاکید بر نمایش جلوه‌های کارآفرینی نظام به عنوان نهاد تحقق آرمان‌های انقلاب افزود: دهه فجر فرصت مناسبی جهت فرهنگ سازی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی است که از دغدغه‌ها و تاکید ویژه مقام معظم رهبری است و باید نهادینه شود.

وی اذعان کرد: باید در برنامه‌های مردمی دهه فجر این اصل در مساجد مورد توجه قرار گیرد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی افزود: باید دربرنامه‌های دهه فجر زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه نباید برنامه‌های دهه فجر به ویژه در مساجد تریبون تبلیغات داوطلبان مجلس باشد اذعان کرد: مسجد متعلق به همه مردم و به نفع حزب یا فرد خاصی نیست و نباید در این ایام سیاست زده شود و برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود.

حجت الاسلام پورابراهیم تاکید کرد: نباید از تریبون مساجد برای انتخابات بهره برد.

وی اذعان کرد: هیچ فضایی بهتر از مسجد برای ابلاغ پیام انقلاب و ارزش‌های اسلامی و رسالت مردم و مسئولان وجود ندارد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر برنامه‌های خلاقانه در دهه فجر اذعان کرد: باید در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نوآوری داشته و از  ابزارهای هنری بهره گیریم تا بتوانیم در انجام رسالت خود موفق باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و باید در همین مساجد به نسل جوان انتقال یابد اظهارکرد: باید برنامه‌های مردمی و اکثر برنامه‌های دهه فجر با محوریت مسجد و حفظ شأن مسجد برگزار شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان استانداری، تبلیغات اسلامی، جهاد کشاورزی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد اقامه نماز و فرهنگ و اشاد اسلامی به بیان پیشنهادات و برنامه‌های خود پرداختند.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید