تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » در دومین روز همزمانی جشنواره فجر39 در گیلان؛ رشتوندان به تماشای «زالاوا» و «شیشلیک» نشستند

در دومین روز همزمانی جشنواره فجر39 در گیلان؛ رشتوندان به تماشای «زالاوا» و «شیشلیک» نشستند

Shokohi
Alireza
18 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
شهروندان کلانشهر رشت در روز دوم اکران همزمان فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فجر به تماشای «زالاوا» و «شیشلیک» نشستند.                                                 
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه زنگ دومین روز اکران همزمانی فیلم‌های بخش سوادی سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما ۲۲ بهمن رشت با اکران دو فیلم دیگر به صدا درآمد.
با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال همه علاقه مندان به هنر هفتم شاهد برگزاری جشنواره‌ای متفاوت هستند، صندلی‌های سینما ۲۲ بهمن رشت که امسال برای نخستین بار میزبان برگزاری این جشنواره بوده در مقایسه با سال‌های گذشته با تعداد اندک تماشاگران رو به رو است.
جشنواره سی و نهم که برای برگزاری آن اما و اگرهایی بسیاری بود بالاخره با تثبیت شرایط کرونایی در سطح کشور و با موافقت ستاد ملی کرونا با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت سینماها در حال برگزاری است.
به محدویت‌های سنی تعیین شده برای فیلم‌ها در هنگام بلیت دقت شود
معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پیش بینی ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ برای اکران در استان، اظهار کرد: امروز دومین روز از اکران همزمانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را با نمایش دو فیلم دیگر شاهد بودیم.
سید امیر مصباح با بیان اینکه امروز دو فیلم «زالاوا» و «شیشلیک» برای تماشاگران به نمایش گذاشته شد، افزود: این دو فیلم به ترتیب در سانس‌های ۱۵ و ۱۸ به نمایش گذاشته شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال برای رعایت دستور العمل های بهداشتی بلیت فروشی در گیشه سینما نداریم، گفت: علاقه مندان می‌توانند بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود را از سامانه‌های اینترنتی ایران تیک، سینما تیکت و گیشه ۷ تهیه کنند.
معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تأکید کرد: طی دیروز و امروز در طول نمایش فیلم‌ها تلاش شد تا تمام دستور العمل های و شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد مرکزی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک در طول حضور در سالن سینما، تب سنجی در هنگام ورود به سینما و ضد عفونی صندلی‌های سینما بعد از پایان هر سانس با دقت نظر اجرایی و رعایت شده است.
مصباح همچنین به محدودیت سنی در برخی فیلم‌های پیش بینی شده جدول اکران در استان اشاره و اضافه کرد: شهروندان در هنگام خرید بلیت به این موضوع باید دقت کنند.
دسته بندی :  خبرها / سینما و تئاتر
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید