تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » راهپیمایی ۲۲ بهمن در گیلان در قالب رژه خودرویی و مجازی برگزار می شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در گیلان در قالب رژه خودرویی و مجازی برگزار می شود

Shokohi
Alireza
18 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت : راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان همراه با رژه خودرویی و موتوری و نیز به صورت مجازی برگزار می شود.            
به گزارش هنر گیلان   حجت الاسلام مجتبی اشجری داشت: در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به محدودیت های کرونایی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بستر فضای مجازی نیز برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود و مردم استان می توانند با ثبت نام اینترنتی در این مراسم ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.
وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای شرکت در راهپیمایی مجازی به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir  مراجعه کنند، اضافه کرد: قطعنامه سراسری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تایید شرکت کنندگان خواهد رسید.
وی بیان داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نمی شود اما این عید بزرگ ملت ولایی و انقلابی ایران با برگزاری رژه خودرویی و موتوری در همه شهرستان‌ های گیلان با پخش زنده از سیمای مرکز استان جشن گرفته می شود.
وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ برنامه در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان برگزار شده و می‌ شود، اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ های ایام الله فجر امسال سلامت محور، با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی و در سه بخش تبلیغی، تبیینی و میدانی انجام می شود.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید