تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » 2 گیلانی در میان برگزیدگان جشنواره شعر و داستان انقلاب

2 گیلانی در میان برگزیدگان جشنواره شعر و داستان انقلاب

Shokohi
Alireza
29 بهمن 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد و رتبه های دوم بخش «مجموعه شعر نو» و سوم بخش «رمان کودک و نوجوان» به دو گیلانی رسید.                
به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقل از روابط عمومی موسسه سپهر سوره هنر، مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبیلغات اسلامی، محمدمهدی دادمان - رئیس حوزه هنری- و شاعران و نویسندگان کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار و به صورت همزمان از آپارات، اینستاگرام حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر پخش شد.
در ابتدای مراسم کلیپی درباره زندگی و فعالیت‌های ادبی مرحوم امیرحسین فردی – از پایه‌گذاران حوزه هنری و جشنواره شعر و داستان انقلاب – برای حاضران پخش شد که در آن به فعالیت‌های ادبی این نویسنده انقلاب اسلامی پرداخته شده بود.
در ادامه مراسم حسینعلی جعفری - دبیر علمی بخش داستان جشنواره - در سخنانی با بیان این‌که آثار جشنواره امسال از لحاظ کیفی بسیار قابل توجه بودند، گفت: من از سینماگران می‌خواهم که به سمت اقتباس از داستان‌های نویسندگان کشورمان حرکت کنند و از این داستان‌های بدیع و جذاب برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های‌شان استفاده کنند.

در این برنامه علی‌محمد مودب - دبیر علمی بخش شعر جشنواره - با اشاره به رشد قابل توجه آثار شعری جشنواره امسال گفت که باید توجه ویژه‌ای به جوایز جشنواره‌ها صورت گیرد و میزان جوایز افزایش یابد.
در ادامه مراسم و بر اساس بیانیه هیات داوران، اسامی برگزیدگان بخش های مختلف اعلام شد که در بخش داستان کوتاه و رمان، لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی در بخش رمان کودک و نوجوان به طاهره مشایخ از گیلان برای اثر سِلفی با خرابکار و در بخش شعر انقلاب، لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی در بخش مجموعه شعر نو به مجتبی صفدری تمرین از گیلان برای اثر نسخه جعلی اهدا شد.
دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید