تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » برای انتشار در فضای مجازی؛ کنسرت موسیقی هنرجویی آموزشگاه کرنا در فومن اجرا شد

برای انتشار در فضای مجازی؛ کنسرت موسیقی هنرجویی آموزشگاه کرنا در فومن اجرا شد

Shokohi
Alireza
09 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
آموزشگاه موسیقی کرنا به سرپرستی علی عباسی در فومن، کنسرت موسیقی هنرجویی را بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‎های بهداشتی اجرا وضبط کرد تا در فضای مجازی انتشار دهد.      

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: آموزشگاه موسیقی کرنا، موسیقی هنرجویی را در تاریخ پنجم و ششم اسفند در سالن شهدای خدمتگزار اجرا و ضبط کرد تا در فضای مجازی انتشار دهد.

وی تصریح کرد: آموزشگاه موسیقی کرنا به سرپرستی علی عباسی با همکاری اساتید این آموزشگاه در رشته سازهای ایرانی و جهانی  به علاقه مندان آموزش ارائه می کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به اهمیت و نقش هنر موسیقی اشاره نمود و موسیقی را بعد از زبان مهمترین پایه فرهنگی هر قوم و ملت معرفی کرد.

وی در ادامه افزود: موسیقی سالم و خوب می تواند مفید و شفابخش باشد و موسیقی‌های غیر مفید نیز قادرند بر روح انسان تأثیر منفى بگذارد و پریشانی و ضعف فکری به همراه آورد.

نیک انجام افزود: به اینکه هر ساله جشنواره موسیقی توسط آموزشگاه موسیقی کرنا اجرامی شد امسال با توجه به شرایط وجود کرونا، مدیریت این آموزشگاه بر آن شد که این جشنواره را بصورت تصویری بدون تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی ضبط نموده و در فضای مجازی منتشر نماید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن درخصوص اهداف برگزاری ضبط و انتشار موسیقی  بدون کلام توسط آموزشگاه کرنا ارشاره نمود و اظهار داشت؛ موسیقی برگرفته از فرهنگ اصیل و سنتی هر منطقه‌ای است و یکی از مهم ترین اهداف آموزشگاه حفظ و تقویت فرهنگ و هنر بومی  بوده و تشویق، ترغیب هنرجویان و کشف استعدادهای جدید اجرای و یادگیری موسیقی بصورت علمی به نسل جوان را اهداف مجریان اینکار عنوان نمود و انتشار این قعطات در فضای مجازی حایز اهمیت دانست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن درپایان خاطر نشان کرد: آموزشگاه موسیقی کرنا فومن به مدیریت علی عباسی تنها آموزشگاه موسیقی فعال شهرستان فومن بوده که از سال 95 با مجوز اداره کل فعالیت خود را آغاز نموده و تاکنون تعداد زیادی از علاقه مندان حوزه موسیقی برای فراگیری در این آموزشگاه ، آموزش کسب کردند.

دسته بندی :  خبرها / موسیقی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید