تبلیغات
پایگاه خبری هنر گیلان » خبرها » رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خبر داد: برگزاری جشنواره جوان فاخر در بندر آستارا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خبر داد: برگزاری جشنواره جوان فاخر در بندر آستارا

Shokohi
Alireza
23 اسفند 1399
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده‌اید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برگزاری جشنواره جوان فاخر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و مرکز فنی و حرفه ای شهید اشجعی در بندر آستارا خبر داد.                                                 

به گزارش هنر گیلان  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شاپور تشرینی روز جمعه (۲۲ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهار کرد: فراخوان جشنواره جوان فاخر انتشار یافته و نخبگان علمی و فرهنگی می توانند آثار خود را به دبیرخانه آن واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا تحویل دهند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا شهریور ماه سال آینده را آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره اعلام کرد و افزود: تا ۱۵ فروردین ایده های نخبگان علمی و فرهنگی برای برگزاری جشنواره گردآوری می شود.

 

وی تصریح کرد: نخبگان علمی و هنرمندان می توانند آثار خود را در زمینه های عکاسی، شعر، مقاله، سرود و نمایش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

تشرینی موضوع جشنواره را آزاد اعلام کرد و گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و مرکز فنی و حرفه ای شهید اشجعی برگزار می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا اضافه کرد: در قالب این جشنواره دوره های آموزش گلیم بافی و صنایع دستی با هدف مهارت آموزی و اشتغال جوانان برگزار می شود.

 

تشرینی خاطرنشان کرد: نمایشگاه جشنواره فاخر در دهه فجر سال آینده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا دایر خواهد شد.

دسته بندی :  خبرها / فرهنگی
به کانال رسمی پایگاه خبری هنر گیلان در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام پایگاه خبری هنر گیلان

دیدگاه شما

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
  • مردم و لبخندها
    حیوانات و طبیعت
    غذا و نوشیدنی
    فعالیت‌ها
    سفر و مکان
    اشیاء
    نمادها
    پرچم‌ها
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید